Gå til innhold

Nye hovedkort fra DFI med nForce4, SLI og DXG


Frijazz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt har kommet til omlastings terminal. Får det nok i mårra :D

 

-Trond

Mitt også! Kunne kanskje ha henta det i dag. Bare så synd at jeg svidde av alle pengene mine i helga på byn, så jeg må vente på lønnings dagen, eventuelt go snakke litt med banken. :thumbup:

Mitt og (får se om jeg gidder og hente det i kveld, er ei papirmølle og få det ut hvis en ikke har hentelappen :thumbdown: ) Før var alt mye lettere, da kunnen en bare komme ned med kollinummeret..... :whistle:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Mitt har kommet til omlastings terminal. Får det nok i mårra :D

 

-Trond

Mitt også! Kunne kanskje ha henta det i dag. Bare så synd at jeg svidde av alle pengene mine i helga på byn, så jeg må vente på lønnings dagen, eventuelt go snakke litt med banken. :thumbup:

Mitt og (får se om jeg gidder og hente det i kveld, er ei papirmølle og få det ut hvis en ikke har hentelappen :thumbdown: ) Før var alt mye lettere, da kunnen en bare komme ned med kollinummeret..... :whistle:

Å? Pleier å gå helt greit for min del. Henta ett PC6277A kabinett på lørdag, uten hente lapp. Printa bare ut søket fra internet, og måtte signere den lappen. Så fikk jeg pakka. 0 Problem.

Lenke til kommentar
Mitt er også akkurat kommet fram i Bergen, så eg håpe det komme fram til mitt lokale postkontor idag!

Mitt er og på Bergensterminalen, noke eg også hadde rekna med (frå tidligare erfaringar). Men, er nokk berre å gløyme å hente det i dag. Eg har i alle fall aldri fått hente ein pakke på postkontoret same dag som den har vore registrert på terminalen før. Så må nokk vente til i morgon tidlig.

 

Men gjer for så vidt ingen ting. Hadde ikkje gjort noke om det tok både ei og to veker til for den del. Får vel ikkje kabinettet før rett over månedskiftet igjen. Hmfr!! Lure på om eg berre skal avbestille heile driten og bestille kun det ein plass dei har det inne i staden. Så får det berre koste litt ekstra.

Lenke til kommentar

Mitt kort ligger fremdeles på Stokke, så jeg har bare gitt opp og tar det når det kommer.

 

Men er det noen som har fått kortet ennå og som kan fortelle noe om førsteinntrkk og erfaringer med det så langt. Hadde vært ok å få noen synspunkter mens vi venter på å prøve selv. :roll:

Endret av scarlett
Lenke til kommentar
Mitt kort ligger fremdeles på Stokke, så jeg har bare gitt opp og tar det når det kommer.

 

Men er det noen som har fått kortet ennå og som kan fortelle noe om førsteinntrkk og erfaringer med det så langt. Hadde vært ok å få noen synspunkter mens vi venter på å prøve selv. :roll:

Ja, noen som henta det?

 

Jeg sykkler bortpå posten nå, og henter. :thumbup:

Dette kan bli morro!

Lenke til kommentar
Ser på pakkesporing at mitt er komt fram, tror eg går fra forelesningen snart. :whistle:

 

Skyline, lyst til å oprette: " Den store DFI NF4 tråden" eller noe i den duren ?

På plass!

 

Tar maskina mi ned nå, og neste gang den er oppe, bør jeg kjøre DFI NF4!!!

 

Forresten; MAKAN TE BUNDEL!!!!

 

Og takk Netshop for den Lion sjokoladen, det blir sannsynligvis dagens eneste måltid!!!

 

 

Folkens sjekk denne tråden, for mer info:

DEN STORE DFI NF4 Tråden!

 

Her kommer bilder, overklokkings resultat osv!!

 

Stay tuned! :dribble::love:

Lenke til kommentar

*Banne HØGT og STYGT......!!!!!!*

 

Korleis i svarte ******* kan dei grønskollingane klare å sende meg eit Gigabyte GA-K8NXP-SLI hovedkort i staden for DFI SLI-DR kortet eg bestilte??!!?? Det kan no vel for pokker ikkje vere så vanskelig å lese på pakken vel? Og kor har dei gjort av DFI kortet mitt skal tru......

 

Nå blir det vel å vente i vekesvis på neste bestilling, so sikkert er minst like forsinka som sist.....

 

 

*Klikke i vinkel...*

Lenke til kommentar
Forresten; MAKAN TE BUNDEL!!!!

Skulle det vere ein stor spøk eller noke slikt?

Må virkelig sei SLI-DR bundelen var ein STOR gedigen skuffelse.

 

Diverse kablar som er nødvendig er vel berre rett og rimelig at er med.

 

5,25" brønnen for diverse tilkoplingar og bootsekvenslysa i front er ein grei ting. Greit å få lysa i front og sleppe å stresse med å sjå etter desse bak. Men USB tilkopling var det ikkje med. Og fronttilkoplingar har eg allereide i kabinettet, så personlig kjem eg berre til å bruke lysbraketten.

 

Og kva svarte skal vi med ei reimbæreveske for kabinettet i grunnen. Dei fleste har vel som regel ikkje bruk for noke slikt. Ikkje passar den til Stacker fulltårnet mitt heller. Så den kunne dei spart seg og heller redusert prisen ein del. Så kunne dei som absolutt hadde bruk for noke slikt heller kjøpe denne sjølv. Ei tilsvarande kostar faktisk 369,- på Microplex. (Noken som vil kjøpe mi? :) )

 

Kortet er nokk veldig bra, men bundelen, nei......

Lenke til kommentar
Forresten; MAKAN TE BUNDEL!!!!

Skulle det vere ein stor spøk eller noke slikt?

Må virkelig sei SLI-DR bundelen var ein STOR gedigen skuffelse.

 

Diverse kablar som er nødvendig er vel berre rett og rimelig at er med.

 

5,25" brønnen for diverse tilkoplingar og bootsekvenslysa i front er ein grei ting. Greit å få lysa i front og sleppe å stresse med å sjå etter desse bak. Men USB tilkopling var det ikkje med. Og fronttilkoplingar har eg allereide i kabinettet, så personlig kjem eg berre til å bruke lysbraketten.

 

Og kva svarte skal vi med ei reimbæreveske for kabinettet i grunnen. Dei fleste har vel som regel ikkje bruk for noke slikt. Ikkje passar den til Stacker fulltårnet mitt heller. Så den kunne dei spart seg og heller redusert prisen ein del. Så kunne dei som absolutt hadde bruk for noke slikt heller kjøpe denne sjølv. Ei tilsvarande kostar faktisk 369,- på Microplex. (Noken som vil kjøpe mi? :) )

 

Kortet er nokk veldig bra, men bundelen, nei......

Vil da påstå at bundelen er meget bra,

få andre som bundler med runde kabler osv.

Front-x bay`en er også kjekk.

 

se forøvrig: DEN STOR DFI NF4 Tråden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...