Gå til innhold

[PC] Half-Life: NorthClan.com - Siden er oppe!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo kan komme med noen ord jeg!

Grunnen til at siden er nede er fordi:

 

Suspendering kan skyldes en eller flere av nedenstående årsaker:

- Overtredelse av våre forretningsbetingelser.

- Misbruk av ditt webhotell abonnement.

- Sikkerhetsmessige årsaker.

 

Så siden jeg ikke har brutt noen regler, så er det vel sistnevnte, av sikkerhetsmessige årsaker - hva enn det betyr. Men siden er oppe igjen i morgen en eller annen gang. Leverandøren min må bare komme seg på jobb så de kan svare på hva som har skjedd. Men hang on ... bare en midlertidlig bøgg fra deres side.

 

Takk for all ros for siden forresten, det begynte jo i denne tråden alt sammen. Men nå er vi litt mer organisert med 200+ medlemmer, den verste World of Warcraft guilden og opptil flere server til CSS og HL2DM på vei. Ting kan skje bare man vil.

 

- SkyMarshall

Lenke til kommentar
Jo kan komme med noen ord jeg!

Grunnen til at siden er nede er fordi:

 

Suspendering kan skyldes en eller flere av nedenstående årsaker:

- Overtredelse av våre forretningsbetingelser.

- Misbruk av ditt webhotell abonnement.

- Sikkerhetsmessige årsaker.

 

Så siden jeg ikke har brutt noen regler, så er det vel sistnevnte, av sikkerhetsmessige årsaker - hva enn det betyr. Men siden er oppe igjen i morgen en eller annen gang. Leverandøren min må bare komme seg på jobb så de kan svare på hva som har skjedd. Men hang on ... bare en midlertidlig bøgg fra deres side.

 

Takk for all ros for siden forresten, det begynte jo i denne tråden alt sammen. Men nå er vi litt mer organisert med 200+ medlemmer, den verste World of Warcraft guilden og opptil flere server til CSS og HL2DM på vei. Ting kan skje bare man vil.

 

- SkyMarshall

Og det har skjedd, og vi har deg å takke for alt sammen :w00t: *appplaus folkens* :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...