Gå til innhold

[PC] Half-Life: NorthClan.com - Siden er oppe!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja nei www.b-one.net kan dere bare styre unna folkens. De tillater ikke at man oppbevarer sine egne hjemmelagde mp3's på servern sin, så da stenger de det uten varsel. Ikke bare det, men når man prøver å ta kontakt med dem, så svarer de ikke på godt og vel 24timer. Så når man skal sende mail frem og tilbake med de tar det fort og greit et par dager og vel så det. Men siste mail ble sendt rundt 18.00. Så da skal det være oppe på bena igjen 24timer etter det.

 

Go B-one! :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja nei www.b-one.net kan dere bare styre unna folkens. De tillater ikke at man oppbevarer sine egne hjemmelagde mp3's på servern sin, så da stenger de det uten varsel. Ikke bare det, men når man prøver å ta kontakt med dem, så svarer de ikke på godt og vel 24timer. Så når man skal sende mail frem og tilbake med de tar det fort og greit et par dager og vel så det. Men siste mail ble sendt rundt 18.00. Så da skal det være oppe på bena igjen 24timer etter det.

 

Go B-one! :thumbup:

omfg det er det dummeste eg har hørt om :thumbdown: fytti rakker for god service de har da, og fabtastisk at man stenger pga oppbevaring av EGNE mp3 låter :no: Go flame em Marshall :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja jeg flamer for døve ører tydligvis.

Fikk bare en masse legal drit og trusler tilbake.

Men - man har da fler servere å hoste musikk på har man ikke? Jo!

Tror egentlig jeg vet hvorfor de stengte det, for de tilbyr fri båndbredde, og etter at sangen havna på WoW-Europe.com så tok det litt av i trafikk. Men uansett, forfeeeeerdelig tåpelig grunn av dem. Så skifter nok leverandør gett.

 

Uansett - siden er oppe sometime tomorrow!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...