Gå til innhold

Webshop Erfaringer - Hvor handler du?


Anbefalte innlegg

www.databutikken.com - en skandinavisk webshop.

 

Jeg kjøpte en 19" skjerm, og en CD-RW-brenner hos www.databutikken.com

Jeg ble fornøyd med dem fordi de hadde:

- Helt grei leveringstid

- Ganske gode priser

- Et godt utvalg av varer

- En nokså oversiktlig nettside

Endret av Leet-Pete
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte en kjøler på Netconnection, etter en kjapp epost og svar, så kom kjølern ganske fort i posten... Bare at det var feil kjøler.

Den jeg bestilte, bestilte jeg fordi den passa hket mitt. Men, med all flaks man kunne få, fikk jeg en bedre kjøler, og den passa med nød og neppe.. :)

Lenke til kommentar

Handler mest hos Flexi Data jeg også. Kan ikke klage på servicen i hvert fall. Har opplevd at de har feiltestet utstyret for en kompis av meg uten å ta betalt for det. Alle deler som har vært defekte er blitt byttet uten å nykke. Fikk selv et Sorroundanlegg som jeg mente var åpnet, fikk nytt dagen etter. Bestiller man før kl 11 om morgenen får man delene rundt kl 13 dagen etter. Ellers er folkene som jobber der særdeles behjelpelig.

 

Prisene ligger litt over komplett, men trekker man fra frakt kommer man under hos flexi-data. Ellers er muligheten for å stikke innom butikken samme dag en stor fordel.

 

Kan ikke gjøre annet enn å anbefale flexi-data til folk som bor i Bergensområdet! :thumbup:

Lenke til kommentar

Har selv handlet mest på PSdata og er knallfornøyde med dem.

 

-De har lave priser

-Sender ut produktene raskt

-Har bra kundeservice

 

Sendte nettopp en Thermaltake 410w psu i retur pga at den sluttet å fungere, fikk ny tilbake uten diskusjon :thumbup: Men det skal jo sies at det tok dem eksakt 2 uker å behandle retursaken da, men det er jo bedre at det enn at de ikke gjør noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Da er updaten oppe og går, har hatt litt problemer med QUoten, men det er ordnet...

 

Jeg vil gi Am3k en STOR takk for at han har ordnet problemene i tråden og ryddet litt og lagt inn bilder samt odnet litt småting, TUSEN TAKK

 

#Poster som Gjøre oppmerksom på SKAL tas over PM#

Endret av Omy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
:hmm: er det ingen som har hørt om pcstyling.no da ??

på det værste har vi hatt 25.000 treff i måneden på shoppen vår !

 

Hasse

Jo vi har hørt Butikken deres, men siden det ikke har kommet noen erfaringer tas den ikke med.. Hvor mye treff Osv dere har hatt er ikke viktig i denne sammenheng.

Lenke til kommentar

Tidligere brukte jeg nesten utelukkende PSdata. Jeg begynte a handle hos Komplett da PSdata skiftet design på sidene sine for noen år siden, det nye designet falt ikke i smak. Av en eller annen grunn er det litt mer oversiktlig og greit hos Komplett(personlig smak). Genistreken Komplett har gjort er å innføre tilbakemeldinger på produktet på salgssiden. Dette er et stort pluss.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kunne du spesifisere litt mer og legge til erfaringer fra de?

 

jeg skulle gjærne vist mer om de nyere Webshoppene der har steger i "gradene" og faktisk blitt populære for tiden, og Hvis mulig så PØS på med erfaringer, Gjærne om returer eller nylige kjøp.

Endret av Omy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har god erfaring med Komplett.no. De selger til greie priser med god service. Husker jeg sendte inn et demo-skjermkort (Geforce 4 Ti4200) som var defekt en gang, fikk tilbake et nytt kort og pengene jeg betalte i frakt i løpet av 3 dager.

 

Microplex.no har rask levering, men de virker svindyre på enkelte produkter. Hvorfor er de så dyre? Produktene synker jo aldri i pris. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...