Gå til innhold

Webshop Erfaringer - Hvor handler du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes pcutstyr.no er konge.

 

Grunnene er enkle:

Rask levering

God support og rask tilbakemelding på mail.

Billig

VELDIG VELDIG god retur policy.

Sendte inn en defekt vare i retur. var uheldig og knakk en festebrakett på gjeldende vare under siste demontering.

Om de hadde vært ekkel hadde de bare sagt at gunnen til defekten var selvforskyldt ,men nei. At varen var defekt var de helt enig il og pengene som varnen var verdt ble satt inn på konto uten noe som helst krøll.

Så alt i alt er jeg fornøyd med pcutstyr.no.

 

Komplett.no

Veldig bra før,men har blitt (for)store og har da har de ikke tid til oss "vanlige" 1 vare kjøpere.

Dog må det nevnes at komplett har noen sinnsyke ukes og helgetilbud.

 

Mpx.no

I gjennomsnitt kanskje en av de billigste salgssidene på norsk nett.

Rask levering

Har ikke erfaring med supporten eller retur.

 

Microplex.no

Bra kompetanse på servicen deres.

Rask levering

Noe lite lager(dvs det JEG har erfart),mangler "alltid" den varen jeg leter etter.

(noe dyrere på de varene andre butikker har +-5%)

Bra isolasjon i forsendelse(Les: du må lete etter varen din i boksen pga mange iso kuler)

 

Netshop

Bra leveringstid

Billige varer

Liker at dem sender meg en lion sjokolade med i pakken

 

digitalimpuls.no samt butikkene deres (oslo og tr.heim)

Overveldende kompetanse samt kundebehandling fra "kassadamene"

Rask reparasjonstid om du sender inn vare.

Gode kvalitetsvarer på lager.

 

 

 

 

Dette var min lille post,håper ikke dere andre skyter meg for mine erfaringer.

Lenke til kommentar

Det positive med Multicom er (ifølge mine erfaringer) at de har gode priser. :thumbup: Det negative er at de har dårlig leveringstid og en uoversiktlig nettside. :thumbdown:

 

For ca to år siden kjøpte jeg meg data (i deler) fra Multicom. Årsaken til at jeg handlet hos dem var at de var den billigste løsningen. 24 dager etter at jeg hadde bestilt varene, fikk jeg bare kabinettet i posten (som var bare én av flere varer). Det tok i alt 68 dager fra jeg bestilte varene, til jeg fikk alle.

Lenke til kommentar

Komplett.

Ofte billig, geniale tilbud, Har opplevd god service og retter til Komplett brukeren her på forumet. Vet ikke hvordan det er med andre werbshops, men det er lett å få avslag på produkter via mail. Sist bestlte vare var en ram på ca 20 kr dyrere enn andre webshops, dette nevnte jeg og fikk den nedsatt med 100 kr, og det var samme uken de satt opp det produktet med 100 kr fra ordinære pris for alle andre.. :dontgetit:

Men good for me, go Komplett, føler meg trygg :thumbup:

Lenke til kommentar
Komplett.

Ofte billig, geniale tilbud, Har opplevd god service og retter til Komplett brukeren her på forumet. Vet ikke hvordan det er med andre werbshops, men det er lett å få avslag på produkter via mail. Sist bestlte vare var en ram på ca 20 kr dyrere enn andre webshops, dette nevnte jeg og fikk den nedsatt med 100 kr, og det var samme uken de satt opp det produktet med 100 kr fra ordinære pris for alle andre.. :dontgetit:

Men good for me, go Komplett, føler meg trygg :thumbup:

Hmm... Får man virkelig 'prute' hos internett-butikker? Tipper at dette er noe som skjer heller sjelden, men kanskje Komplett skiller seg ut fra andre nett-butikker på akkurat denne delen? ...Eller mest sannsynligvis ikke. :) Det er vel heller tvilsomt at personalet deres har en slags regel som sier at de må ta imot slike små "prute-tilbud"...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Komplett.

Ofte billig, geniale tilbud, Har opplevd god service og retter til Komplett brukeren her på forumet. Vet ikke hvordan det er med andre werbshops, men det er lett å få avslag på produkter via mail. Sist bestlte vare var en ram på ca 20 kr dyrere enn andre webshops, dette nevnte jeg og fikk den nedsatt med 100 kr, og det var samme uken de satt opp det produktet med 100 kr fra ordinære pris for alle andre..  :dontgetit:

Men good for me, go Komplett, føler meg trygg  :thumbup:

Hmm... Får man virkelig 'prute' hos internett-butikker? Tipper at dette er noe som skjer heller sjelden, men kanskje Komplett skiller seg ut fra andre nett-butikker på akkurat denne delen? ...Eller mest sannsynligvis ikke. :) Det er vel heller tvilsomt at personalet deres har en slags regel som sier at de må ta imot slike små "prute-tilbud"...

Jegt kan si det det at Komplett.no og andre Webshopper Sponser og Lar seg "prute" eller Senker prisene sine slik at de er konkurangse dyktige med de andre webshoppene...

Netshop.no har med sin nydelige service som en slags regel og senke prisne på varer som er billigre andre steder.. Vil jeg tro...

 

Til deg som skrev opp SIBA.NO: Kan du komme med en erfaring på denne butikken? så får vi den med oss i POST 1. Hvis det er andre der ute med erfaringer fra Siba så post i vei

Lenke til kommentar

Omy:

Jeg la merke til at du ikke har lagt til min kommentar i Multicoms spalte (Skrevet: 19/02/2005 : 18:27). Hvorfor ikke? ..Har du ikke sett den? Det har jo bare blitt lagt til én kommentar til denne web-shop'en, og du sier selv at flere erfaringer ønskes. Er det da sånn at du bare legger til positive kommentarer? Ser at det er bare www.netconnection.no som har rene negative kommentarer (2/2).

Lenke til kommentar

leet-pete, Jeg legger til negtive og posetive komentarer, hvis du har komentarer til webshopper som jeg har gått glipp av så må du bare linke til de..

Men hvis du kommer med negative erfaringer for og sverte en webshop så vil det bli konskvenser.

Lenke til kommentar

fra min første handel hos netshop bestemte jeg meg for å handle mest mulig der, og kjøpe det jeg vil ha, som de ikke har, andre steder. varer er kanskje 50-100 kr dyrere her enn andre steder, men det fortjener de. har aldri hatt problemer, så har aldri vært i kontakt med kundeservicen deres, men det må jo ligge noe i alt andre sier vel? også sender de med sjokolade i pakkene (de kunne da vel ha spandert to sjokolader på meg vel? jeg handlet jo for over 12000 på min første handel :p)

 

jeg hadde en liten ordre stående hos komplett, på fem varer. tre av dem hadde lev.dato 12 feb 05, de to andre 16 feb 05. 25 februar var ordren fremdeles åpen og ubehandlet...ikke noe mer komplett på meg! da skal jeg i alle fall finne en velidg god grunn!

 

PSData er utrolig kjappe til å levere! bestilte sent tirsdag kveld, pakken var på postkontoret på torsdag. og de har så absolutt gode priser også.

 

Databutikken.com skal visstnok ha dårlig kundeservice. jeg har ikke hatt bruk for den, så jeg vet ikke, siden varen min ble levert ganske kjapt og greit, og de har gode priser.

Lenke til kommentar
Jeg syntes pcutstyr.no er konge.

 

Grunnene er enkle:

Rask levering

God support og rask tilbakemelding på mail.

Billig

VELDIG VELDIG god retur policy.

Sendte  inn en defekt vare i retur. var uheldig og knakk en festebrakett på gjeldende vare under siste demontering.

Om de hadde vært ekkel hadde de bare sagt at gunnen til defekten var selvforskyldt ,men nei. At varen var defekt var de helt enig il og pengene som varnen  var verdt ble satt inn på konto uten noe som helst krøll.

Så alt i alt er jeg fornøyd med pcutstyr.no.

Du må ha vinni i Lotto i så fall :p Sjelden vare med god service og support fra PCutstyr. Utrolig mange som har hatt problem med PCutstyr, men rundt november/desember fikk de så mye "pepper" at de nå endelig har skjønt at det ikke gikk å drive en webshop slik de gjorde. Var vel egentlig det jeg spådde ville skje på den tiden.

 

Edit: leif

Endret av joho83
Lenke til kommentar

Dusier noe, men Databutiken har faktisk fått en del posetive erfaringer også, men det er returer de er dårlige på, Se i gjenom posten så finner du ut mye av dette,men det er jo også folk som bare har hatt problemer med og... Vi skal også ikke glemme at Komplett er dårlig på retur etter min erfaring og venner av meg, men det er også brukere på forumet som har opplevd dårlig kundeservice der.

Lenke til kommentar
leet-pete, Jeg legger til negtive og posetive komentarer, hvis du har komentarer til webshopper som jeg har gått glipp av så må du bare linke til de..

Men hvis du kommer med negative erfaringer for og sverte en webshop så vil det bli konskvenser.

Jeg skrev jo følgende da: "(Skrevet: 19/02/2005 : 18:27)", men kan jo gjenta det jeg sa... PS: Dette er ikke for å sverte webshop'en. Det er bare en erfaring.

 

 

Det positive med Multicom er (ifølge mine erfaringer) at de har gode priser. Det negative er at de har dårlig leveringstid og en uoversiktlig nettside.

 

For ca to år siden kjøpte jeg meg data (i deler) fra Multicom. Årsaken til at jeg handlet hos dem var at de var den billigste løsningen. 24 dager etter at jeg hadde bestilt varene, fikk jeg bare kabinettet i posten (som var bare én av flere varer). Det tok i alt 68 dager fra jeg bestilte varene, til jeg fikk alle.

Lenke til kommentar

Jeg vil be dere Igjen om lese 1 post og komme med erfaringer på godt og vondt, men Les 1 post før du poster!

Kom helst med komantarer til de webshoppene som det står flere erfarionger ønskes, men kom gjerne med Erfaringer fra nye butikker og gamle som allerede er nevnt, men hvis du har noen side i utlandet så legger jeg til de og (Må ha med Hw eller dets søster sider og gjøre).

 

 

Omy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...