Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

Så enig, så enig, Skarstad. De morsomme finurlighetene og samtalene som kom godt frem i eneren. Nå som bøkene har blitt lengre, blir seeren dyttet gjennom en film med bare æksjen uten at vi får noe særlig forhold til omgivelsene. Det syns jeg er litt kjedelig ... Tror ikke det blir stort bedre i femmeren, da det er den lengste boka til nå. Den som lever får se.

 

Håper virkelig filmatiseringen av HP6 blir bra! Tror nemlig det er yndlingsboka mi :D Syns ikke like godt om nummer fem.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
300s trailer den der "we are spartaaaaaaans!" traileren hang sammen Skarstad og btw, hvis jeg skal ringe deg kan du sende en pm med tlf :)

8454706[/snapback]

 

Grow up.

 

Ikke lur meg til å tro at du faktisk har lest alle HP bøkene -.-

 

Hmm.. usikker til filmen, ikke vært noen fan av HP filmene in general. Siste filmen var heller ingen høydare =/

Lenke til kommentar
Tja, det stemmer vel? Der ikkje heilt kva betydning det har at han liknar på sine foreldre. Eit scenario er kanskje at når han skal ta ein viktig avgjerelse ser på saken med sine mors auge og gjer noko anna enn det faren ville gjort.

8506411[/snapback]

Har tenkt noe i de baner jeg også, antar det blir det.

Lenke til kommentar

Usikker om jeg skal kjøpe og lese engelsk eller vente til norsk versjon kommer. Er ikke akkurat proff i engelsk, dessuten har jeg lest harry potter 1-6 på norsk.. Faen, klarer ikke å bestemme meg. Har heldigvis 79 dager på meg å avgjøre

Lenke til kommentar
Usikker om jeg skal kjøpe og lese engelsk eller vente til norsk versjon kommer. Er ikke akkurat proff i engelsk, dessuten har jeg lest harry potter 1-6 på norsk.. Faen, klarer ikke å bestemme meg. Har heldigvis 79 dager på meg å avgjøre

8524249[/snapback]

På den tiden leser du jo glatt alle bøkene flere ganger.

Lenke til kommentar

Poenget ditt er? Er altfor trøtt å skjønne hva du mener, beklager :p

 

Jeg har lest harry potter 5 på engelsk, gikk ganske bra. Forstod omtrent alt, men likevel er jeg usikker

 

EDIT; Skarstad, du mener altså at jeg har tid å lese alle bøkene på engelsk?

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Jeg har personlig lest 1-6 på engelsk iallf 10+ ganger hver bok, og norsk 2-3 ganger :o

 

 

Jeg finner å lese engelsk ekstremt mye bedre, lettere å få tak i spenningen når en faktisk leser hva JK rowling skriver og ikke en "dårlig" oversettelse (ikke dårlig men det blir ikke det samme)

 

 

Er nesten litt trist at det er siste bok dog :p

Lenke til kommentar

Lista er henta frå ein piratkopi frå ei nettside full av piratkopier. Den slags skal me ikkje ha noko av her inne! Om kapittelista kan hentast frå ei nettside som har lov til å publisere det så er det fritt fram, inntil då er det fy fy.

 

Me skil ikkje på piratkopiering av bøker, filmar, programvare eller spel! Eg vil følge med denne tråden, sjølv om det er ein overhengande fare for spoilere, noko eg er svært lite interessert i å sjå. ALT av spoilere SKAL i spoilertag, og det skal være offisielt lansert, ikkje henta frå ei nettside med warez!

 

 

Eg skal for øvrig lese alle bøkene på engelsk før nr.7 er ute.

Lenke til kommentar

Skarstad, ja men først må jeg bli ferdig med "Det tenkende mennesker" før jeg låner og leser de harry potter bøkene.

 

Boka jeg leser nå er forresten en bra bok, en filosofisk en som er med i pensum i NTNU. (Jeg går på vgs nå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...