Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy søren, jeg har gleda meg lenge, både til boka og filmen, men nå kjente jeg ordentlig på den følelsen at om en måned braker det løs, og da gikk det opp for meg hvor UTROLIG mye jeg gleder meg til dette. :love: Skal nyte denne følelsen mye nå, for snart er den borte og kommer aldri igjen.

 

Goscinny: Spanderer du så blir jeg gjerne med til London. ;)

Lenke til kommentar

Gleder meg ekstremt til boken! Men filmen kjenner jeg at jeg egentlig ikke bryr meg så mye om, kommer nok til å se den, enten kino eller dvd.

EDIT:31 dager til boken kommer! Må skynde meg å lese de 6 siste, er på slutten av bok 1 nå.

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar

Boken >> Filmen

 

Likevel gleder jeg meg jo til filmen! Det er en fin måte å varme opp til boken på, selv om tråden er mest sannsynlig kommer til å flomme over med innlegg hvor vi kritiserer alt som er blitt utelatt, og de frihetene filmskaperne har tatt.

 

Gøy blir det nok uansett, selv om bok nummer fem er langt fra favorittboken min.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Bugge Høverstad starter vel med oversettingen så snart han får tak i den engelske utgaven, og den norske versjonen kommer nok utpå høsten engang. Tipper oktober/november.

Syns synd på dem som MÅ vente på norskspråklig utgave. Blir vanskelig å unngå spoilere. :/

Selv skal jeg isolere meg fra omverdenen og hvertfall holde meg unna internett til jeg har lest ferdig boka.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Skal kjøpe boka på engelsk, men er litt usikker på når. Jeg satser vel på at jeg kjøper den i løpet av dagen da den kommer ut, men orker ikke å sitte oppe ved midnatt og kjøpe den da. Da får jeg problemer med skyss hjem igjen. Spørsmålet er vel om jeg klarer å få tak i et eksemplar utover dagen, men det må vel det.

Lenke til kommentar

Oi, nå som jeg tittet innom her la jeg merke til hvor få dager det er igjen til lanseringsdatoen :ohmy:

 

Jeg som ikke har bestilt en gang. :hmm:

 

Har dere noen forslag til hvor jeg kan bestille Harry Potter DH for en rimelig penge? Hvilken nettside har dere bestilt fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...