Gå til innhold

Black Mesa : Source

96 stemmer

1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

• Ja
      91
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofc kan man det men det innebærer å installere windows (8?) og så fikse GRUB i etterkant noe som alltid er stress.

Tester HL2 i wine først og ser hvordan det går

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan var det med dette igjen, må man ha HL2 installert mtp. source motoren? Kommer alt i en ferdig pakke på lansering? Enlighten me!

Du trenger Source 2007 SDK, eller og ha innstallert ett source spill, som foreksempel Half Life 2 eller Counter Strike: Source

Tviler ikke på at du har rett men var det ikke snakk om at de brukte ekstra tid fordi de portet over til episode 2 motoren?

Skrevet (endret)

Ett lite tips, i Steam kan du velge tools (der man velger hvilke spille som skal ligge i oversikten, kjøpte/installerte etc.) og laste ned SDK 2007 kittet direkte, da skal du være good to go for BMS.

Endret av Mala
Skrevet

That goes without saying =) Bare ett tips for de, meg inludert som såg for seg å måtte laste ned hele HL2 eller annet SDK 2007 basert spill, men nå guttter gleder jeg meg noe helt enormt :D

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Fridag hver fredag så dette passet fint. Ulempen er at jeg sitter på 2-3mbps linje så det blir sikkert sent før jeg får lastet det ned og installert. Får kose meg med soundtracket i mellomtiden som jeg forøvrig donerte en liten slant til i samme slengen. Dette blir en kjekke kveld.

Skrevet

Noen som vet ca hvor stort det er? Sitter på linje med begrenset nedlasting pr mnd. Så er det veldig stort, må jeg nesten vurdere å laste det ned hos noen andre.

"6.9 GB of free hard drive space (not including *free* Source Sdk Base 2007, installed seperately)" :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...