Gå til innhold

Battle for Middle Earth - Diskuter!


Anbefalte innlegg

Gjest member-60584
det skjønte jeg ikke helt...

nååååhh

 

når du bygger en rohirrim kar fra en barracks så kommer det 4-5 karer ut. siden de kommer ut i bataljoner.

 

en sånn bataljon tar 20 command points, population, food eller ka du er vant med å kalle det.

 

 

andre bataljoner tar 10, 15 command points.. kommer an på kor kraftig de er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller kun solo play foreløpig. Evil side selvfølgelig :) Kommet til osgilliath nå og Minas Tirith står for tur.

 

*Spoiler*

Litt teit at når du ødelegger Helm's Deep blir Saruman/Lutz værende der. Får ikke brukt dem mot Osgiliath. Får se om det er mulig når jeg skal ta Minas Tirith...

 

 

Men så langt et strålende spill. Gleder meg til helga å spille online!

Lenke til kommentar

Har selv hatt spillet noen dager. Digger det, og prøver å få brukt det jeg har av ledig tid. Har spilt mest trening, og begynte på campaign. Gandalf møter denne dragen, og der stopper det. Kommer bare ikke lenger. Valgte middels vanskelighetsgrad, og trodde det skulle gå greit. Jeg prøver å hoppe og sprette rundt denne dragen, men blir drept hver eneste gang. Er det noen gode råd her? For øvrig kan jeg ikke fordra den slags oppdrag i strategispill.

Lenke til kommentar
[iC,16/12/2004 : 09:30] Jeg tror ikke det gjør noeom Gandalf dør, for han "respawn'er" i neste slag.

Det skjer dessverre ikke. Jeg må starte på nytt, selv om Gandalf døde i filmen. Jeg må bare få drept denne dragen, og vil helst slippe å gå på easy mode.

Hmm, nei da vet jeg ikke. Du må vel ta mot til deg og fjerte i trynet hans! :p

Jeg har ikek spilt spillet, så jeg vet ikke helt da.

Det eneste jeg vet er at om en hero dør i et slag, vil han spawne på nytt i neste..

Lenke til kommentar
[iC,16/12/2004 : 09:30] Jeg tror ikke det gjør noeom Gandalf dør, for han "respawn'er" i neste slag.

Det skjer dessverre ikke. Jeg må starte på nytt, selv om Gandalf døde i filmen. Jeg må bare få drept denne dragen, og vil helst slippe å gå på easy mode.

Nei, du bare trykker på citadellet(sikkert feilskrevet) Og velger "Respawn Gandalf"

Koster deg bare ca.1000

Lenke til kommentar
[iC,16/12/2004 : 09:30] Jeg tror ikke det gjør noeom Gandalf dør, for han "respawn'er" i neste slag.

Det skjer dessverre ikke. Jeg må starte på nytt, selv om Gandalf døde i filmen. Jeg må bare få drept denne dragen, og vil helst slippe å gå på easy mode.

Nei, du bare trykker på citadellet(sikkert feilskrevet) Og velger "Respawn Gandalf"

Koster deg bare ca.1000

Tror det er snakk om første oppdrag, nemlig Mines of Moria, der Gandalf må sloss mot Balroggen.

 

 

Måten du må slå Balroggen på er å bruke spesial triksa til Gandalf. Når desse ladar seg opp igjen spring du vekk frå Balroggen, men når spesials er opplada igjen da kan du angripe igjen. Osv Osv..

 

Viss du får for lite helse kan du bruke Heal som er eit symbol rett over kartet.

Lenke til kommentar

Jeg synes spillet er kjempe moro (har kjøpt det nå).

 

Men det har sine begrensinger. Sku likt å hatt en fetere base, særlig som mordor og isengard. Gjerne flere muligheter til å bygge.

 

Liker et spill som ikke bare fokuserer på angrep, men også forsvar. Sistnevnte er det lite av i Battle for Middle Earth. Men ellers er det moro.

 

Forresten, går det ann å reparere ødelagt murvegger i skirmish/lan play?

Endret av Darky
Lenke til kommentar

Synes det er mulig å planlegge en del forsvar når det gjelder hovedbygget, men problemet er utpostene, med ressursanlegg. De er vanskelig å sette opp et fornuftig forsvar for disse, og da er vi inne på en rein ressurskrig. Den med med mest ressurser vinner, utvilsomt. Har vi sett det før?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...