Gå til innhold

Battle for Middle Earth - Diskuter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk spillet idag :D supert spill, veldig bra, et av de bedre spill som jeg har prøvd.

Men jeg lurer på en ting, tok noen screens med F12(er ikke det screenshot knappen?) men jeg finner ikke ut hvor de blir lagra, har sjekka programfiler mappa(ikke noe der) og sjekke documents and settings fant ikke noe der hell :-/

Så er det noen som kunne fortalt meg hvor de blir lagra?

Lenke til kommentar

Kanskje litt off topic, men er det noe spesielt man trenger installert til runne spillet eller? Ettersom det er DVD format og greier. Den vil ikke funke i dvd-rommen min. Og når jeg prøver å gå innpå dvd-rommen fra "min datamaskin" så drar cpu`n igang med 60-70% og alt bare henger seg. Ikke noe galt med spillet/dvd`n for den funka på den andre pc`n i huset. Huff jeg vil så veldig spille :(

Lenke til kommentar
Fikk spillet idag :D supert spill, veldig bra, et av de bedre spill som jeg har prøvd.

Men jeg lurer på en ting, tok noen screens med F12(er ikke det screenshot knappen?) men jeg finner ikke ut hvor de blir lagra, har sjekka programfiler mappa(ikke noe der) og sjekke documents and settings fant ikke noe der hell :-/

Så er det noen som kunne fortalt meg hvor de blir lagra?

blir de lagra noen steder da?

du må nok rett og slett lime dem inn i paint. ellers så kan du jo laste ned "Fraps" du finner det på www.download.com

 

til den andre fyren: prøv å last ned windows oppdateringer fra hjemmesiden til microsoft

Lenke til kommentar
Kanskje litt off topic, men er det noe spesielt man trenger installert til runne spillet eller? Ettersom det er DVD format og greier. Den vil ikke funke i dvd-rommen min. Og når jeg prøver å gå innpå dvd-rommen fra "min datamaskin" så drar cpu`n igang med 60-70% og alt bare henger seg. Ikke noe galt med spillet/dvd`n for den funka på den andre pc`n i huset. Huff jeg vil så veldig spille :(

Hadde et noe lignende problem, da den startet et autorun program tiltross for at jeg ikke bruker autorun... Og den startet 8-10 av autorun.exe som da ingen greide å få "kontroll" over dvd-romen.. Men etter å ha kansellert alle og prøvd på nytt gikk det greit.

 

Men du kan prøve å bruke start-> kjør -> (dvd-rom bokstav):\setup.exe og se om ikke det hjelper....

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar
Fikk spillet idag :D supert spill, veldig bra, et av de bedre spill som jeg har prøvd.

Men jeg lurer på en ting, tok noen screens med F12(er ikke det screenshot knappen?) men jeg finner ikke ut hvor de blir lagra, har sjekka programfiler mappa(ikke noe der) og sjekke documents and settings fant ikke noe der hell :-/

Så er det noen som kunne fortalt meg hvor de blir lagra?

blir de lagra noen steder da?

du må nok rett og slett lime dem inn i paint. ellers så kan du jo laste ned "Fraps" du finner det på www.download.com

 

til den andre fyren: prøv å last ned windows oppdateringer fra hjemmesiden til microsoft

Tenkte siden BFME hadde en innebygd screenshot funksjon så tenkte jeg at screena måtte bli lagra et sted...

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

Jippii, endelig fikk jeg LOTR Battle for Middle Earth, eller på Norsk; Kampen om Midgard.

 

Men, da jeg hadde instalert det og skulle til å spille det, ville spillet ikke starte! :ohmy:

Ingen feilmelding, ingen intro, det eneste synlige tegn på at jeg hadde klikket på snarveien var det bildet som kommer helt i begynnelsen.

 

Hva er det som er galt? Hvorfor starter ikke spillet??

(Ps, har reinstalert 2 ganger; Maskinvare: se signatur)

 

Håper dette ikke ble for of Topic.

Lenke til kommentar

Først kan jeg vel si at jeg gjorde en stor feil og innstalerte spillet på norsk. Det jeg lurer på er i hvert fall hva som skjer når f.eks jeg går opp til level 2 med Gondor når jeg spiller trefning som det heter på norsk. For jeg virker det som om det ikke skjer noe. Hverken rangen til heltene går opp eller kommandopoengene. Er det sånn at du må starte med en helt i rang 1 for hver gang.

 

Felttog var ganske underholdene å spille, men sinnsykt stress også. Har spillt med den onde siden og begynner å bli lei av sarumann og gjengen. Hvor lang tid tar det før man eventuelt får spille som modor? Er det kjekkere å spille med det gonde felttoget?

Lenke til kommentar

Hjelp hjelp hjelp jeg fikk spillet ti jule gaven men da jeg skulle spille online kom det opp sånn (nat) meld da tenkte jeg det er sikkert bare firewallen så jeg tok av auto- protect men det kommer forsatt sånne meldinger frem så hva ska jeg gjøre jeg her Norton og bare norton hjelp meg :( sorry skrive feillan

Endret av thumbz
Lenke til kommentar

Sorry for den unødvendige tråden jeg startet. Tror jeg er litt trøtt da jeg egentlig var fullstendig klar over at denne tråden er den "aktuelle. Men for å få igang litt diskusjon så paster jeg stordelen av det jeg sa i den andre tråden her:

 

Fikk dette ganske underholdnende spillet på julaften. Det var det visst flere som gjorde .

Har nå prøvd å spille som alle de forskjellige (Rohan, Gondor, Isengard og Mordor).

Det er noen ting som jeg stusser på. Hva har de andre "lagene" som veier opp til mordor sine Cavetrolls og Mumakil? De eier jo alt. Hva er gleden med å lage infantri eller riders mot dem?

Rohan var skikkelig kjedelige. Eneste de har å stille opp med er hvis du får opp Entene veldig fort. Da ble de plutselig skumle. Å de har mulighet for 7 heroer! Det er litt unødvendig synes jeg. Mordor har bare 4 (nesten en skam å telle med Gollum, men men), hvor to av dem er helt like.

Ellers så synes jeg Gondor var de beste (for meg). Gandalf er jo VELDIG overpowered! Har ikke prøvd ut mye forskjellige taktikker og sånt enda, men en ting jeg synes funka bra (jeg spilte mot medium Comp), var:

Jeg var Gondor

Comp`en var Mordor

Jeg peisa opp masse farms fikk opp archery range. Jeg startet med 2x5 Gondor soldater som jeg creepa med. Etterhvert joina noen archere. Så bare sparte jeg opp til Gandalf med en gang, og begynte å pumpe archere. Gandalf og Archerne tok alt av enemies som kom (Wizard blast rocks!). Så oppgraderte jeg archerne max (armor, fire arrows osv.) og angrep dem. De hadde ikke sjangs. Alt de angrep med rakk ikke frem engang før archerne hadde grilla bort hele gjengen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...