Gå til innhold

Battle for Middle Earth - Diskuter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er jo alt for scriptet! Slik skal jo ikke RTS være!

Likte Rome mye bedre!

Døde en general, så holdt han seg død!

 

Hadde vært mye kulere om du feks hadde mistet Aragorn ved Amon Hen, og dermed kanskje ikke kunne få tak i de dødes hær til å hjelpe Minas Tirith!

 

Da hadde valgene til personen som spiller vært mye viktigere og mer kritisk!

Slik som i Rome...

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=16/12/2004 : 17:08] Spillet er jo alt for scriptet! Slik skal jo ikke RTS være!

Likte Rome mye bedre!

Døde en general, så holdt han seg død!

 

Hadde vært mye kulere om du feks hadde mistet Aragorn ved Amon Hen, og dermed kanskje ikke kunne få tak i de dødes hær til å hjelpe Minas Tirith!

 

Da hadde valgene til personen som spiller vært mye viktigere og mer kritisk!

Slik som i Rome...

Nå ja, hadde jo vært ganske drit å måtte begynne på ny gang på gang etter å hwa mistet en helt(jeg hadde irretert meg grenseløst, og spillet hadde havnet i hylla) Så jeg ser ikke noe galt i at man kan bringe tilbake heltene, spillet er fortsatt bedre enn R:TW.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

bedre enn R:TW ?

 

bare fordi du liker BFME bedre, betyr ikke det at det er bedre. bedre for deg ja, men bedre generelt? nei...

 

 

men hvorfor sammenligner dere BFME og R:TW ? er ikke RTS på samme skala engang.

 

BFME har ikke samme strategisk dybde når det gjelder units, har ikke like variert unit valg.

 

BFME kan sammenlignes med spill som War3, DoW, C&C osv.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

BFME er et jævlig morsomt spill, men det mangler en del ting. de delaya jo release datoen har jeg hørt. synes de egentlig sku ha delaya enda mer og fiksa på en del ting og adda en del ting. men de ville vel være klar for julesalget osv.

 

uansett så er det et jævlig morsomt spill som jeg sa. gleder meg til å spille på LAN. online er ikke like kult siden du ikke kan snakke med motstandern(bare med tekst som er stress og ikke det samme) og ingenting er bedre enn å spille mot en kompis. høre han skrike når army of the dead kommer osv. evig skøy det.

 

leste på www.bfme.org at EALA har et eget team som skal supporte spillet.

 

så håper det blir flere patcher til BFME enn C&C generals og zero hour.

patcher som faktisk fikser på units som er ubalasnert osv. og ikke bare tekniske feil.

Lenke til kommentar
:w00t:  det er bra.....  hva er spesiaitetene på spillet a?

http://www.eagames.com/official/lordofther...us/features.jsp

Command the legendary heroes and armies of Middle-earth™ in a real-time, open world.

 

Experience Middle-earth like never before in The Lord of the Rings™, The Battle for Middle-earth™, the first The Lord of the Rings game that puts you in command of a real-time, open world. Control the legendary heroes, massive armies, and epic campaigns of Middle-earth in over 25 missions based on all three films of The Lord of the Rings™ trilogy. From waging all-out combat among the vast forces of good and evil to controlling your favorite heroes and characters to managing the troops and resources of your side, the fate of a living, breathing Middle-earth is in your hands.

 

Key Features

Fight the epic, sweeping battles from the Academy Award-winning The Lord of the Rings™ fi lm trilogy from a whole new perspective—as commander of hundreds of soldiers and creatures.

Control massive armies and interactive battlefields across the vast world of Middle-earth.

Lead the forces of good or evil by controlling one of four unique groups, from the Riders of Rohan to the forces of Sauron, each with its own playing style, resource management, and base-building techniques.

Take command of strategic territories across a highly detailed, 3D map of Middle-earth and turn the tide in the battle to control The One Ring.

Watch your armies come to life as they express emotion—from anger to fear to triumph—when reacting to events and their surroundings.

Make smarter and faster decisions in the heat of battle with an all-new intuitive, streamlined interface that gives you contextual control of your forces and structures.

Challenge fellow rulers online in massive multiplayer battles.

 

Takker....

Lenke til kommentar
[iC,16/12/2004 : 17:08] Spillet er jo alt for scriptet! Slik skal jo ikke RTS være!

Likte Rome mye bedre!

Døde en general, så holdt han seg død!

 

Hadde vært mye kulere om du feks hadde mistet Aragorn ved Amon Hen, og dermed kanskje ikke kunne få tak i de dødes hær til å hjelpe Minas Tirith!

 

Da hadde valgene til personen som spiller vært mye viktigere og mer kritisk!

Slik som i Rome...

Nå ja, hadde jo vært ganske drit å måtte begynne på ny gang på gang etter å hwa mistet en helt(jeg hadde irretert meg grenseløst, og spillet hadde havnet i hylla) Så jeg ser ikke noe galt i at man kan bringe tilbake heltene, spillet er fortsatt bedre enn R:TW.

Ikke om de eventuelt hadde gjort heltene sterkere, eller lettere å finne i et slag, slik at man enkelt kunne plukke han ut!

Eller om de hadde innført liv-drinker til heltene.

 

Synes egentlig det er mer irriterende at heltene dør, for så å komme til live igjen i neste slag!

Lenke til kommentar
[iC' date=17/12/2004 : 20:01]
[iC,16/12/2004 : 17:08] Spillet er jo alt for scriptet! Slik skal jo ikke RTS være!

Likte Rome mye bedre!

Døde en general, så holdt han seg død!

 

Hadde vært mye kulere om du feks hadde mistet Aragorn ved Amon Hen, og dermed kanskje ikke kunne få tak i de dødes hær til å hjelpe Minas Tirith!

 

Da hadde valgene til personen som spiller vært mye viktigere og mer kritisk!

Slik som i Rome...

Nå ja, hadde jo vært ganske drit å måtte begynne på ny gang på gang etter å hwa mistet en helt(jeg hadde irretert meg grenseløst, og spillet hadde havnet i hylla) Så jeg ser ikke noe galt i at man kan bringe tilbake heltene, spillet er fortsatt bedre enn R:TW.

Ikke om de eventuelt hadde gjort heltene sterkere, eller lettere å finne i et slag, slik at man enkelt kunne plukke han ut!

Eller om de hadde innført liv-drinker til heltene.

 

Synes egentlig det er mer irriterende at heltene dør, for så å komme til live igjen i neste slag!

Vanskelige å finne?, man dobbelklikker på helte ikonet til helten man vil ha, å for se nøyaktig hvor han er, det kan ikke kalles vanskelig.

 

Det hender fveldig sjeldent at mine helter dør(spiller på easy) Men om du skulle få litt lite liv så er det jo bare å bygge en fontene, å sette heltene ved siden av. Så er de klare til kamp et par sek. etterpå :yes:

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

200 for gode og 400 for onde i MP

 

300 for gode og 600 for onde i SP

 

hver unit i spillet tar fra 10-30 i pop.

 

en bataljon på 10 orks tar 20 pop

 

en mumakil tar 30 pop

Endret av member-60584
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...