Gå til innhold

Battle for Middle Earth - Diskuter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste? :no:

Haha....aWan ligger ikkje for ingenting øverst på lista :D

 

Har nå spilt online 236 timer akkurat,likte best Gondor men sluttet etter 1.02.

Klart du ikkje kan stå imot uruker med warchant,uansett om du bruker Elven Wood så vil en godt Isen vente med warchant til etter det.

 

Der du tar feil er derimot att barracks og 1 blacksmith er n00bestrategy.Det er faktisk det einaste som kan forhindre att du blir nedrushet.

Om du blir sperret inne i basen har du allereie en fot i grava,sidan det igjen gir ett svært hull i økonomien din.Isengard får deretter kjapt ut miner siden dei veit att du har knekt rygg,og blåser ett hull i muren din som skall 6000 resurser til for å fikse. :thumbdown:

 

Hei...eg har spilt nok mot Isengard for å vete dette...(Bestekompisen er lidenskapelig FoD menst eg liker bedre FoL :D )

 

Ehh....1 mot 1 tar pikemen alt annet,prøvde i mange timer her på ett LAN en gang...var ganske forbannet da ja ;)

Noe som derimot har funket er å drite i heroer og gå for trebutchets,som kan bombe pikemen'ene får fienden får sukk for seg ;)

 

Men nå snakket eg med community manageren til EA,og han likte ideen om å forandre alt slik att soldater ikkje kan spasere gjennom hverandre :)

 

 

Btw noen som er på MeMw her?

Endret av Dxbb
Lenke til kommentar

Ok, her er det et par ting å rettte opp i det du sier Dxbb.

Selvom Awvan ligger på toppen av ''lista'' (som han ikke gjør, det er nemlig Atilla.), som er qm, de fleste pros spiller ikke særlig qm.

 

Jeg vet en haug av folk som denger ''qm-pros'' som Awan og Atilla anytime. HERO, MoOny, LordOrc, Angra osv..

 

Vente med warchant til etter det?

Greia er liksom at du legger EW når du ser han bruker Warchant..

 

OG JO! En barracks og en smith i basen er noobe-strategi.

Jeg lover deg, du vinner ikke mot en noob qm Isen på rank 40.000 med den.

 

Tror ikke du har spilt nok Isen nei...

 

Det med Pikes er jeg faktisk ikke SÅ sikker på, Klungmeister vet det bedre, han er pro Isengard. Jeg spiller Mordor og Gondor.

 

Hva mener du med ''slik att soldater ikkje kan spasere gjennom hverandre''?

Lenke til kommentar

Åh,har ikkje spilt Isengard meir enn 1 gang eg,en gang eg skulle spille mot 2 Gondor på ein gang(dei 2 på lag mot meg)og da visste eg att min vanlige FoL kunne ikkje klare noe av det.Men Isengard derimot slo begge hærane deira på ein gang,samtidig som eg vant alle forsøka dei hadde på å motstå mapcontrollen min.Men FoD kjem eg ikkje til å spille mer,simply fordi ej blir kvalm av orca.

Dessuten lika ej meir skinnande kvite rustninge å skarpe spyd/sverd.

Men om dei so e best ikkje spela qm,så er det synd for dei sia dei aldri kan bli anerkjent some best heller.He du forresten hørt om dinna "1 millionth match challenge"? ganske fett da....

Tja...ej slo no nettopp en rank 5000 med counter-rush strategyen,men so er no dinna lista fucka da(va vertfall d sist ej sjekka,er en stund sia ej har hatt mye datatrøbbel)

 

EDIT : Jo har du aldri opplevd att fiendens soldater bare marsjerer rett forbi dine kjempende soldater? Ganske irriterande når du har trebuchets som koster masse penger.

Endret av Dxbb
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har lest mazze sider nå, og har sett SkyMarshall gitt spillet 9/10 og 1/10. Selv har jeg fått spillet idag til den smukke prisen av 299,- . Gleder meg til og spille, og jeg ser frem til en god del linking med folk, er glad over base systemet, i WarCraft lager jeg de mest uryddige basene ever. Og jeg er veldig fornøyd etter den lille timen jeg spillte det. Jeg Har på 800x680 og jeg skal sette noen flere settings på Low, selv om jeg kjører det klokke fint nå, på ensten laveste settings. Jeg har en litt sugen PC.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hei

 

Jeg sitter her og har installert spillet, men jeg kommer ikke lenger enn til splash-screenen. Jeg får ingen error, men i oppgavebehandling viser den "not responding". Uansett. Jeg har prøvd alle patcher og alle mulige cracker. Jeg har reinstallert utallige ganger. Filen som er dum er "game.dat". Er det noen som evt kan sende meg sin eller som vet hva som er feil?

 

Håper på raske svar :)

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Game.dat er en kjent og irriterende feil blant bfme spillere. Men det er nok ingenting du kan gjøre med det utenom å prøve på nytt, noe som er merkelig er at den feilen kan ha en tendens til å komme hele tiden i en periode og nesten aldri i andre perioder.

 

Til deg som sa at det var dumt at de skikkelige proffe ikke spiller qm for å få annerkjennelse så får de mer enn nok annerkjennelse. De spiller istedenfor på en liga som kalles Clanwars. Hvis du er intersert så er vel linken : Clanwars

 

Forresten børr du besøke bfme.org

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

 

PS: Denne tråden hadde inntil nylig ikke vært aktiv siden i fjor sommer, og dette med å slå ned på samletråder er noe vi har trappet opp ekstra mye etter den tid. Derfor har den ikke blitt stoppet før nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...