Gå til innhold

Battle for Middle Earth - Diskuter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter på de godes campaign, er med eomers hær i East Emnet (tror det var her).

Her slit eg med dei forba**a warg riders og pikemen. er det noen våpen som Rohan har som er effektive??

 

Får ikkje tid til å oppgradere til horseshields før "folka" fra Isengard rævkjører campen min .... :blush:

 

 

 

Boromir_phone.gif

Endret av imastard
Lenke til kommentar

Har spillt dette endel online nå, og jeg må si at Firewall problemet begynner å bli ganske irriterende. Halvparten av gangene jeg skal starte et spill blir hele spillet avsluttet pga en idiot har firewall på. Det værste er at vi har drittunger som med vilje går inn i spill med firewall og når vi endelig starter skriker dem " I HAVE FIREWALL HAHAHAHHA" Så blir alle kicka.

 

 

Må også si at jeg synes Isengard blir veldig dårlig hvis man får et langt spill. Lille Lurtz og puppet Saruman klarer umulig å ta WitchKing og to Nazguls eller eventuelt gandalf. Så får man langt spill med Isengard så er man så og si f***ked.

 

Bortsett fra det er det et cracking spill, og du Marshall hva heter du online? Finner deg kansje så tar vi et spill..

Lenke til kommentar
Har spillt dette endel online nå, og jeg må si at Firewall problemet begynner å bli ganske irriterende. Halvparten av gangene jeg skal starte et spill blir hele spillet avsluttet pga en idiot har firewall på. Det værste er at vi har drittunger som med vilje går inn i spill med firewall og når vi endelig starter skriker dem " I HAVE FIREWALL HAHAHAHHA" Så blir alle kicka.

 

 

Må også si at jeg synes Isengard blir veldig dårlig hvis man får et langt spill. Lille Lurtz og puppet Saruman klarer umulig å ta WitchKing og to Nazguls eller eventuelt gandalf. Så får man langt spill med Isengard så er man så og si f***ked.

 

Bortsett fra det er det et cracking spill, og du Marshall hva heter du online? Finner deg kansje så tar vi et spill..

Jeg spiller selv med Isendard. Jeg LER høyt og LENGE når noen fårNazgul! Bueskyttere med fyr på pilene knerter nazgul som fluer. Kommer nok ann på hvem som spiller med de forskjellige lagene!

Lenke til kommentar

Joda, kommer ann på spillern. Er det kvalitets spillere så er det mye vanskeligere, hvertfall når han andre er gondor og får Gandalf opp på lvl 10 og bruker word of power eller hva han heter, eter opp alle buefolka mine :( Og stakkars lille Saruman og Lurtz blir spist opp av begge Gandalf eller Nazgul. Heltene til Isengard suger.

Lenke til kommentar
Joda, kommer ann på spillern.  Er det kvalitets spillere så er det mye vanskeligere, hvertfall når han andre er gondor og får Gandalf opp på lvl 10 og bruker word of power eller hva han heter, eter opp alle buefolka mine :( Og stakkars lille Saruman og Lurtz blir spist opp av begge  Gandalf  eller Nazgul. Heltene til Isengard suger.

Stemmer at de er rimelig udugelige ja. Men så er Isengard sterke på andre områder! Med litt flaks og unit kontroll tar du fort ut en hel hær av hester bare ved hjelp av et par regimenter med spydmenn!

Endret av Tim
Lenke til kommentar

Mordor har jo også folk som er gode mot hester, tar du "Soldiers of Rhun" i formasjon så blir dem akkuratt som spydmenn. Eneste unik ting som Isengard har er warger og bomber. Isengard trenger flere helter. Dem har til og med ikke en helt som man kan bygge på starten for å utforske, det har jo alle de andre rasene..

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
Sliter på de godes campaign, er med eomers hær i East Emnet (tror det var her).

Her slit eg med dei forba**a warg riders og pikemen. er det noen våpen som Rohan har som er effektive??

 

Får ikkje tid til å oppgradere til horseshields før "folka" fra Isengard rævkjører campen min .... :blush:

 

 

 

Boromir_phone.gif

sliter også med det der... prøvde å pumpe archers og heste archers. gikk litt bra, men de ble eid til slutt.

Lenke til kommentar
Sliter på de godes campaign, er med eomers hær i East Emnet (tror det var her).

Her slit eg med dei forba**a warg riders og pikemen. er det noen våpen som Rohan har som er effektive??

 

Får ikkje tid til å oppgradere til horseshields før "folka" fra Isengard rævkjører campen min ....  :blush:

 

 

 

Boromir_phone.gif

sliter også med det der... prøvde å pumpe archers og heste archers. gikk litt bra, men de ble eid til slutt.

Hjelper mye å lage towers.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
noe jeg lurer på:

er en unit en uansett eller at f,eks et troll er 5 og heroes 10 som i warcraft?

noen som kan forklare hvordan det systemet funker?

riders of rohan som en unit heter består av 4 eller 5 heste karer som tar 20 command points aka population..

 

heroes krever ikke command points

 

egentlig så er det få units når du kriger.. hvertfall når du er de gode... men er sånn über LOTR stemning at det virker som mye mer..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...