Gå til innhold

Battle for Middle Earth - Diskuter!


Anbefalte innlegg

Gjest member-60584

må jeg også si noe negativt om spillet?

 

1. de har gjort noe mislykka med det å sette units og heroes i grupper. setter du en hero i gruppe 1 også setter du han i gruppe 2 så slettes han fra gruppe 1. dette kan være jævlig irriterende hvis du skjønner hva det ødelegger for.

 

2. du kan ikke "tabe" gjennom heroes for å bruke de forskjellige spells som i War3. dette gjør det bare værre når du er i kamp.

 

3. når du combiner archers med sverd jævler så står bare sverd jævlan der uten å gjøre en dritt. de gjør ikke noe før fiende når frem til dem. de engager ikke unitsan når de kommer nært. de bare står og slår. du gainer ikke noe formasjons muligheter når du combiner dem heller

 

4. A.Ien er litt mislykka til units i bataljoner. de oppfører seg som 1 unit og komler seg avgårde når de burde oppføre seg som flere units.

 

er en del mer, men husker ikke noe mer for øyeblikket. må nesten spille litt først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584
"sverd jævla" skal jo beskytte archere... derfor står de stille til fienden kommer nær dem.

ja, men de står bare der. som om de var fast i bakken. de burde kunne bevege seg litt og...

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

nåh <insert insults here>

 

du fatter jo ikke ka jeg mener. de skal ikke vekk fra archerne, men de skal hvertfall kunne bevege seg frem og tilbake foran archerne!

 

og du kan heller ikke dele de opp etter å ha combina de.

Lenke til kommentar

Må bare spørre om en ting, etter å ha prøvd online. Egentlig kunne jeg vel startet egen tråd på det, men det er her Battle for Middle Earth diskuteres:

 

Hva er din favoritthær, og hvorfor? Jeg spilte mot Gondor i går kveld og ble knust fullstendig av disse spøkelseskrigerne og Gandalf som etter hvert sikret seg level 10. Hadde ikke sjangs. Spilte selv Jarnagards. Skulle også gjerne sett noen tips.

Lenke til kommentar
Må bare spørre om en ting, etter å ha prøvd online. Egentlig kunne jeg vel startet egen tråd på det, men det er her Battle for Middle Earth diskuteres:

 

Hva er din favoritthær, og hvorfor? Jeg spilte mot Gondor i går kveld og ble knust fullstendig av disse spøkelseskrigerne og Gandalf som etter hvert sikret seg level 10. Hadde ikke sjangs. Spilte selv Jarnagards. Skulle også gjerne sett noen tips.

Vel Jarnagard er ikke akkurat den beste hæren å bruke, så får å slå Gondor ville jeg brukt Mordor, men selv ikke da er det noe enkelt.

Men da kan du bruke nazgulene iallefall.

Lenke til kommentar
nåh <insert insults here>

 

du fatter jo ikke ka jeg mener. de skal ikke vekk fra archerne, men de skal hvertfall kunne bevege seg frem og tilbake foran archerne!

 

og du kan heller ikke dele de opp etter å ha combina de.

hvis du ser tilbake på en av Inside the battle trailerene, den med formasjoner og slikt. så ser du at Tower Guardene faktisk beveger seg bort fra archerene når orcene kommer innen en viss avstand.

bare kjipt de tok bort dette :(

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
Folka står å ser på for mye, de kan bli skutt på uten at de gjør noe..

Balrogen har levetid, trodde den hadde uendelig ned tid jeg.. Den er også veldig treg, så den er ikke såååå bra.

Army of the Dead er mye bedre enn Balrogen IMO

 

Balrogen knuser baser jævlig lett da. Mye lettere enn Army of the Dead, men de spiser opp units lett som bare F!

Lenke til kommentar

syntes at spillet har generelt for mange mangler.

 

- Gandalf: alt for bra. han med poweren "gandalf the white" og noen towers guards kan lett ødelegge hva enn det skal være.

 

- Saruman: makan til udugelig latsabb skal du lete lenge etter. eneste fyren klarer er å sette fyr på enter og dø.

 

- Archers: de er udugelige uten Fire Arrow Uppgrade, men med den er de for kraftige. de kan slakte hva en det skal være uten problemer.

 

- Mumakil: for dårlige generelt. bir knus før de rekker å reagere av Archers med fire arrows.

 

- Nazguls: du kan ikke la disse stå stille i mer enn 2 min før en eller annen har putta noen arrows i dem og de har "sprengt" disse er ikke verdt 5000/8000 kroner.

 

- Rohirrim: det er ikke normalt at hester kan ri seg ut av hva som helst uten problemer. hvis du kjører en gruppe Rohirrims inn i en gruppe orcer så kan de ri rett over dem uten å mise no serlig fart. og selv om de stopper opp i en stor mengde orcer så kan de plutselig skru på en slags "power engien" og ri like fort som de rir i toppfart ut av mengden.

 

- Haradrim tent: ikke en direkte svakhet, men det at Haradrims og Soldiers of Rhun skal komma fra samma "sted" er bare teit. etter som at Haradrims bor sør for Mordor og soldiers of Rhun bor nord/øst.

 

- Enter blir ikke skada av sverd? har merket at enter ikke blir no serlig skadet av sverd. dette skjønner jeg ikke helt. en Ent er et tre og tær burde ikke tåle å bli hugd på at folk med sverd. eller burde de?

 

dette er noe av det jeg syns EA burde fikset i spillet. dette er mangler jeg mener at er viktig å få fiksa så fort som mulig for å gjøre det mulig å spille multiplayer.

 

edit: solders of ruhn bor nord/øst for mordor ikke nord/sør som jeg skrev tidligere

Endret av Kim Roger
Lenke til kommentar
Gjest member-60584
syntes at spillet har generelt for mange mangler.

 

- Gandalf: alt for bra. han med poweren "gandalf the white" og noen towers guards kan lett ødelegge hva enn det skal være.

 

- Saruman: makan til udugelig latsabb skal du lete lenge etter. eneste fyren klarer er å sette fyr på enter og dø.

 

- Archers: de er udugelige uten Fire Arrow Uppgrade, men med den er de for kraftige. de kan slakte hva en det skal være uten problemer.

 

- Mumakil: for dårlige generelt. bir knus før de rekker å reagere av Archers med fire arrows.

 

- Nazguls: du kan ikke la disse stå stille i mer enn 2 min før en eller annen har putta noen arrows i dem og de har "sprengt" disse er ikke verdt 5000/8000 kroner.

 

- Rohirrim: det er ikke normalt at hester kan ri seg ut av hva som helst uten problemer. hvis du kjører en gruppe Rohirrims inn i en gruppe orcer så kan de ri rett over dem uten å mise no serlig fart. og selv om de stopper opp i en stor mengde orcer så kan de plutselig skru på en slags "power engien" og ri like fort som de rir i toppfart ut av mengden.

 

- Haradrim tent: ikke en direkte svakhet, men det at Haradrims og Soldiers of Rhun skal komma fra samma "sted" er bare teit. etter som at Haradrims bor sør for Mordor og soldiers of Rhun bor nord/sør.

 

- Enter blir ikke skada av sverd? har merket at enter ikke blir no serlig skadet av sverd. dette skjønner jeg ikke helt. en Ent er et tre og tær burde ikke tåle å bli hugd på at folk med sverd. eller burde de?

 

dette er noe av det jeg syns EA burde fikset i spillet. dette er mangler jeg mener at er viktig å få fiksa så fort som mulig for å gjøre det mulig å spille multiplayer.

Så sant! Så sant!

Lenke til kommentar

Faktisk helt enig i alle punktene dine. Bortsett fra at når jeg spiller som Isengard, noe jeg alltid gjør, så er det BARE Gandlaf som stopper meg når jeg invaderer Gondor. Så mulig det er balansert når han er så kraftig. Og en ting til, Saruman ER ikke rævva. Han er helt uvurdelig når jeg skal attacke Gondor, for da kan jeg ta over folka på muren hans. Noe som hjelper betraktelig.

Lenke til kommentar
syntes at spillet har generelt for mange mangler.

 

- Gandalf: alt for bra. han med poweren "gandalf the white" og noen towers guards kan lett ødelegge hva enn det skal være.

 

- Saruman: makan til udugelig latsabb skal du lete lenge etter. eneste fyren klarer er å sette fyr på enter og dø.

 

- Archers: de er udugelige uten Fire Arrow Uppgrade, men med den er de for kraftige. de kan slakte hva en det skal være uten problemer.

 

- Mumakil: for dårlige generelt. bir knus før de rekker å reagere av Archers med fire arrows.

 

- Nazguls: du kan ikke la disse stå stille i mer enn 2 min før en eller annen har putta noen arrows i dem og de har "sprengt" disse er ikke verdt 5000/8000 kroner.

 

- Rohirrim: det er ikke normalt at hester kan ri seg ut av hva som helst uten problemer. hvis du kjører en gruppe Rohirrims inn i en gruppe orcer så kan de ri rett over dem uten å mise no serlig fart. og selv om de stopper opp i en stor mengde orcer så kan de plutselig skru på en slags "power engien" og ri like fort som de rir i toppfart ut av mengden.

 

- Haradrim tent: ikke en direkte svakhet, men det at Haradrims og Soldiers of Rhun skal komma fra samma "sted" er bare teit. etter som at Haradrims bor sør for Mordor og soldiers of Rhun bor nord/sør.

 

- Enter blir ikke skada av sverd? har merket at enter ikke blir no serlig skadet av sverd. dette skjønner jeg ikke helt. en Ent er et tre og tær burde ikke tåle å bli hugd på at folk med sverd. eller burde de?

 

dette er noe av det jeg syns EA burde fikset i spillet. dette er mangler jeg mener at er viktig å få fiksa så fort som mulig for å gjøre det mulig å spille multiplayer.

Så sant! Så sant!

Ok, jeg er ening i noen av punktene dine, men ikke alle.

 

Gandalf er jævelig bra på LVL 10 og sammen med noen tower guards så er han mektig! MEN, hvis man har litt unit controll så er det ikke særlig vanskelig å ta han ut! Bare å passe på å ikke sette alle enhetene på samme sted under kamp! Du får det til etter hvert;) Med godt over 1000 timer Starcraft så vet jeg hva jeg snakker om.

 

Saruman er kanskje litt svak JA! Men han kan denge MANGE og vel så det! Han er mektig helt fra begynnelsen! Så bare pass på å ikke lag gamet så langt, da har du en mye større fordel.

 

At Archers er udugelige uten Fire Arrows er vel egentlig meningen! Hvis de hadde vært gode helt fra starten hadde de jo tatt alt som er! HVis du spiller mot noen med mye bueskyttere så er det ikke vanskeligere enn å produsere kavaleri..

 

Mumakill er jeg helt enig med deg! De er rett og slett udugelige!

 

NAzgul er vel så som så. De funker noen ganger, andre ikke. Vet ikke helt hvor jeg står her..

 

Rohirrim er jeg også enig med deg i! Men hvis de ikke hadde vært så gode så hadde jo det laget sugd pi*k :thumbdown: Spiller du mot en som produserer mye hester så bruk spydmenn og manøvrer de skikkelig! Som jeg sa i stad så er Unit kontroll ekstremt viktig!

 

Haradrim tent, gidder ikke uttale meg.

 

Enter er vel egentlig helt greie. Men at de ikke blir skada av sverdt har jeg ikke lagt merke til. Det eneste Entene kan brukes til er jo å siege en base.. De er jo så ttrrrreeeiiiiggeeeeee;)

 

Men som du sier så er det en del som kan fikses! HVis du ser på details online så ser du jo at det er relativt jevnt, da kan det vel ikke være så galt? Det jeg MYYYE heller vil de skal fikse er det forbanna Firewall problemet! GGRRRRR, makan til udugelighet!

Lenke til kommentar

orker ikke å quote hele greia...

men Saruman er ikke verdt de 5000 spenna han koster.

fyren har den energy wave greia som funker helt greit på lik linje som den første poweren til Gandalf.

fire ball er også helt greit. litt svak er den nok.

den ta-kontroll-over-unitene-til-fienden-greia(husker ikke hva den heter)

er også brukbar.

er ikke helt sikker på hva den siste poweren var, om det var en til.

men uansett:

siden Saruman er en Istari så syns jeg at han burde ha den Istari-lighten.

og mot 2-3 grupper med fire-archer-rohirrims så lukter det brenttrollmann lang vei når de er ferdige med han så jeg syns at en hest er nesten nødvendig for å overleve.

 

edit: leifs og no greier

Endret av Kim Roger
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...