Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Myfitnesspal var jo eleeeeendig. Superheng i databasen. Når jeg tror jeg er ferdig å legge inn matvarer så har den duplikert disse og satt de på feil måltid.

Vel... Skal man ha noe gjort må det gjøres selv. Får starte opp dinosaurusen og hente ut det gamle excelarket jeg lagde for å tracke maten før i tida...

 

post-126774-0-03498500-1486676195_thumb.png

post-126774-0-38665300-1486676216_thumb.png

Endret av Dufen
Lenke til kommentar

Hvis du trives med å legge inn matvarer selv fremfor å stole på andre fungerer MyNetDiary.com knirkefritt.

Er en liten jobb hver gang man legger inn en ny matvare - men det FUNGERER.

Man lager seg da en egen mat-database over tid.

 

Har vært der i halvannet år nå og bruker ca 5min totalt hver dag på loggføring.

 

Edit: det finnes naturligvis en database der også om man ønsker å bruke den.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Hvis du trives med å legge inn matvarer selv fremfor å stole på andre fungerer MyNetDiary.com knirkefritt.

Er en liten jobb hver gang man legger inn en ny matvare - men det FUNGERER.

Man lager seg da en egen mat-database over tid.

 

Har vært der i halvannet år nå og bruker ca 5min totalt hver dag på loggføring.

 

Edit: det finnes naturligvis en database der også om man ønsker å bruke den.

Så hva er forskjellen? Du kan legge inn egne matvarer i MFP og i Lifesum også tror jeg.

Lenke til kommentar

 

Hvis du trives med å legge inn matvarer selv fremfor å stole på andre fungerer MyNetDiary.com knirkefritt.

Er en liten jobb hver gang man legger inn en ny matvare - men det FUNGERER.

Man lager seg da en egen mat-database over tid.

 

Har vært der i halvannet år nå og bruker ca 5min totalt hver dag på loggføring.

 

Edit: det finnes naturligvis en database der også om man ønsker å bruke den.

Så hva er forskjellen? Du kan legge inn egne matvarer i MFP og i Lifesum også tror jeg.

 

 

Jada...trodde det var en som ikke fikk det til å fungere....mulig jeg leste litt fort..

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke noe om disse kineserne, men sånn veldig basic så blir du sterkere av å løfte tungt fordi musklene får tilført mer energi. Stopper du å trene i en periode så vil behovet for energi bli redusert og da vil du heller ikke klare å løfte like tungt umiddelbart.

Angående å legge på seg muskler så er det enklest forklart ved å tenke at du ikke kan legge på deg fett med mindre du spiser mer enn kaloribehovet. Sånn er det med muskler også, massen dukker ikke opp av intet. Men du tenker kanskje på å forbruke overflødig kroppsfett som energikilde til å bygge muskler? Jeg kan ikke si at jeg har noen erfaringer med dette, men jeg tenker at det kanskje ikke er den raskeste. Du trenger jo en del protein til å bygge muskler, overflødig protein gjøres om til fett som lagres på kroppen, om det fungerer den andre veien er jeg egentlig ikke sikker på.

Men dette er bare science fra en bro. Dukien kan nok en god del mer om temaet.

Hvis jeg spiser lite sukker, og mye protein. Går det an da? Har fruktsukker like mye å si på bilringene som sjokoladesukker?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...