Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doffen : Stoppet å drekke inatt etter en tredagers. Hadde det dritmoro med venner og bekjente. Klisjeaktig lever man bare en gang. Formen er helt fin selv om jeg er sliten nå men folk er radikale annerledes her. Har holdt på slik lenge og personlig er trykket på treningen har gått fint hittil. Nærmer meg 80kg nå. :) Men skal gå i gang å rette fysiologi prøvene til vgs elever ved idrettslinja nå og det derimot er mindre kult. :/

Da har du jo ikke MISBRUKT alkohol :D Misbruk er å søle eller knuse fulle ølflasker i vanvare :p
Lenke til kommentar

Tenkte å starte med dette programmet (thanks Corey) fra onsdag av, men har noen spørsmål og tar gjerne imot innspill.

 

A: Knebøy, Benkpress, Pendlay/Bent Over Row, Smalbenk

B: Knebøy, Markløft, Skulderpress (Pull Ups/Chins)

 

Uke 1: A mandag, B, onsdag, A fredag.

Uke 2 : B mandag, A onsdag, B fredag.

 

Noen spørsmål:

 

1. Hva er den store forskjellen på pendlay- og bent over row? Bruker pendlay bena mer, mens bent over er mer statisk?

 

2. Jeg vet ikke hvordan knærne mine reagerer på knebøy i hver økt og skulle gjerne byttet ut knebøyen på B, med en annen øvelse som ikke tar like mye på knærne.

Lenke til kommentar

Tenkte å starte med dette programmet (thanks Corey) fra onsdag av, men har noen spørsmål og tar gjerne imot innspill.

 

A: Knebøy, Benkpress, Pendlay/Bent Over Row, Smalbenk

B: Knebøy, Markløft, Skulderpress (Pull Ups/Chins)

 

Uke 1: A mandag, B, onsdag, A fredag.

Uke 2 : B mandag, A onsdag, B fredag.

 

Noen spørsmål:

 

1. Hva er den store forskjellen på pendlay- og bent over row? Bruker pendlay bena mer, mens bent over er mer statisk?

 

2. Jeg vet ikke hvordan knærne mine reagerer på knebøy i hver økt og skulle gjerne byttet ut knebøyen på B, med en annen øvelse som ikke tar like mye på knærne.

Bøy er ikke så hardt for knærne viss teknikken er bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...