Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mer ut som en tennis-spiller/fotballspiller osv. enn en sjakkspiller i baris, det synes jeg er en grei bragd.

Fotballspiller på g15-16 nivå da?

999513_10151588959358526_1537452106_n.jpg

141537883.jpg

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere tips til hvordan jeg skal klare å ligge i overskudd når jeg står opp rundt kl 1300 hver dag og spiser to måltider om dagen?

Skrevet

Har dere tips til hvordan jeg skal klare å ligge i overskudd når jeg står opp rundt kl 1300 hver dag og spiser to måltider om dagen?

Hvor mye kcal trenger du? Kan du ikke spise flere måltider?

Skrevet

Stå opp tidligere og spis oftere.

Skrevet

Jeg har faktisk Mutant Mass. Men jeg har vanskeligheter med å svelge den. Den smaker som dritt. Har opplevd å gulpe mot slutten av hver drink.

Går det an å endre smaken på protein-/kalorishakes?

Hvor mye kcal trenger du? Kan du ikke spise flere måltider?

Trenger 2500 kalorier. Egentlig, men jeg har dårlig matlyst fra før av, og da må jeg spise rester av middagen.

Skrevet

Jeg har faktisk Mutant Mass. Men jeg har vanskeligheter med å svelge den. Den smaker som dritt. Har opplevd å gulpe mot slutten av hver drink.

Går det an å endre smaken på protein-/kalorishakes?

Kan legge til litt o*boy. Ikke prøvd det, men har hørt om flere som gjør det og sier det smaker bedre da

Skrevet

Hvorfor spiser du to måltider om dagen?

IKKE bruk mass gainers. Det er unødvendig og dyrt.

Om alternativet er å sulte er det bedre med en liten bøtte Super Mega Extreme Anabolic Mass Gainer 4000

Skrevet

Om alternativet er å sulte er det bedre med en liten bøtte Super Mega Extreme Anabolic Mass Gainer 4000

Hvorfor er alternativet å sulte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...