Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Forstuet hånden, faen i helvete...

Noen som vet hvor lang tid det tar før noe sånt leges?

Tror ikke jeg har brekt noe, men var ei kollega som sa jeg måtte dra på legevajkten og sjekke om det var noe brekt. Litt drastisk kanskje?

 

postet i feil tråd så tar det videre her.

Bare du bokser feil og treffer med de to siste fingrene knekker benet etter lillefingeren som knekkebrød.

Du kan jo håpe den ikke er brukket, men er den det og du ikke gjør noe med det må den knekkes opp på nytt for å gro rett. Er den ikke brukket er det 500lapp i unødig regning

 

er rundt enden av tommelen og håndleddet det er vondt, ikke lillefinger og den ved siden av. Hmm.. Irriterende at det ikke er konkrete forskjeller på forstuing og brudd uten å ta røntgen...

Endret av discostu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er greia med disse 2XU tightsene som damene bruker?

Er jo klin umulig å konsentrere seg på gymmen med slikt i nærheta. Crosscablestativet står rett foran bøyrackene, jeg sverger på at en dag blir jeg å forstrekke ikke bare en brystmuskel men hele kroppen :mrgreen:

 

Jeg kødder ikke når jeg skriver at hun ene hadde ei sånn her rompe... :eek::love:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva er greia med disse 2XU tightsene som damene bruker?

Er jo klin umulig å konsentrere seg på gymmen med slikt i nærheta. Crosscablestativet står rett foran bøyrackene, jeg sverger på at en dag blir jeg å forstrekke ikke bare en brystmuskel men hele kroppen :mrgreen:

 

Jeg kødder ikke når jeg skriver at hun ene hadde ei sånn her rompe... :eek::love:

 

Det burde faktisk vært forbud mot sånne tights på chicks med dat ass.. Blir helt ufokusert..

Lenke til kommentar

Noen av dere treningsfantaster som kan si hva man burde fokusere på av kosthold hvis man vil noe ned i fett% (få bort litt magefett) og samtidig bygge muskler? Hadde blitt satt pris på. Hva trening angår så løper jeg 3-7km 3-5 ganger i uken på mølle, og trener styrke 2-4 ganger i uken (foreløpig) om det skulle ha noe å si.

På forhånd takk

-wampster

Lenke til kommentar

Noen av dere treningsfantaster som kan si hva man burde fokusere på av kosthold hvis man vil noe ned i fett% (få bort litt magefett) og samtidig bygge muskler? Hadde blitt satt pris på. Hva trening angår så løper jeg 3-7km 3-5 ganger i uken på mølle, og trener styrke 2-4 ganger i uken (foreløpig) om det skulle ha noe å si.

På forhånd takk

-wampster

 

Du har to valg:

 

1) Gå ned i fett % med fokus på styrketrening og beholde massen

2) Bygg muskler og reduser fett %

 

Jeg ville lett gått for nummer to. Siden den er bedre over tid, vil anbefale og kutte ut kardio, og heller trent styrke og skjerpet kostholdet.

Lenke til kommentar

Du har to valg:

 

1) Gå ned i fett % med fokus på styrketrening og beholde massen

2) Bygg muskler og reduser fett %

 

Jeg ville lett gått for nummer to. Siden den er bedre over tid, vil anbefale og kutte ut kardio, og heller trent styrke og skjerpet kostholdet.

 

Hvor burde man ligge i gram protein pr kilo kroppsvekt og i kaloriinntak for å redusere fett men bygge muskler?

 

Jeg ligger på ca 1,5-1,7 g protein pr kg kroppsvekt (95kg-188cm) og rundt 3000 kcal. Trener styrke 4ggr i uken..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...