SKAÐI Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Nå er jeg serr så lei mat varma i micro at jeg spyr bokstavelig talt det opp igjen, kylling og laks ÆSH!! Hva annet kan man spise ? Har tilgang på kjøleskap på jobb men ikke så mye annet... Jobber fra 14-22 så hele middag greiene i jobbuka blir litt stress... Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Hva slags nuggets og bbq-saus er det du har funnet? Det høres ut som carb-bombe Hjemmelaget nuggets, laget av havregryn. Heinz sin BBQ saus. Moderate mengder bbq-saus. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Hva slags nuggets og bbq-saus er det du har funnet? Det høres ut som carb-bombe Hjemmelaget nuggets, laget av havregryn. Heinz sin BBQ saus. Moderate mengder bbq-saus. Nå står jeg på jobb og sikler. Det hørtes snadder ut! 1 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Men 5kgs teknikkstangen har blå logo istedet for svart som på standard 20kgs treningsstang Da lærte jeg noe i dag også, takk På alle våre stenger så er det samme merket som er satt på både 5kg- og 20kg-stengene. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Fyren er en weirdo, men fy fan han kan løpe... Han er en del større enn en typisk maratonløper i tillegg, mulig han har noe rett i all kostholdssvadaen sin... http://www.youtube.com/watch?v=qFUYZ-18AGw&feature=channel_video_title Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Trappeløp er jo gjerne noe litt annet enn en vanlig maraton. Jeg så på hjemmesiden hans og det virker som om han nesten utelukkende løper trappeløp samt lengre løp i terreng. Jeg kunne ikke finne noen ting om konvensjonelle maratonløp. Det nærmeste jeg kom var en halvmaraton fra 2007, da kom han vel inn på ca. 1:25:00. Verdensrekorden på halvmaraton er 58:23. For en med hans tider på er det ingenting unormalt med fysikken hans. Det er veldig mange av dem som ligger ca. 30-50 minutter bak de beste som har hans fysikk, altså som gjerne er littegranne større enn de beste. Edit: Så nå at han har løpt "Lithia Loop Trail Marathon" på 2:54:23. Likevel, han har ikke noe syk fysikk i det hele tatt selv til maratonløper å være. Det er ikke sånn at alle som løper maraton er 168cm og 50 kilo Det er kun de aller beste som er det. Endret 6. mars 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Han som vant var utrolig sjarmerende. Sikkert derfor han vant Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Dobbelposter litt her, det er jo ny dag. Jeg har sagt før at jeg syns Lene Alexandra gjør fornuftige ting i jobben sin som PT, her er en video hvor hun snakker litt om det og man får også se litt av den ene klienten hennes. http://www.tv2.no/underholdning/gkn/lene-alexandras-klient-gikk-ned-18-kilo-paa-fire-maaneder-3724756.html Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Hun hadde en imponerende enhånds markløft Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Kanskje hu har ett skikkelig "grep om stanga" ? Proteinfabrikken er lynkjapp på leveranse ... Bestilte på mandag og fikk det i dag 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Tror jeg skal begynne å logge hvilen mat jeg spiser. Hvor er det folk her inne gjør det? Kikket litt på livestrong.com og virket som de hadde noe som så bra ut. Hvis ikke er kanskje diett.no et greit valg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Diett.no er det beste eg har prøvd. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Noen som kan anslå kcalmengde med følgende kosthold? Frokost: 2stk Sætre FiberRik knekkebrød og 1 boks Makrell i tomat Mellom: Eple Lunsj: Salat(tre blader isbergsalat, 1/2 paprika, 5 cherrytomater, 1/3 agurk, 3 egg og noen terninger fetaost/kyllinskinke) Middag: 250g ren kylling/svin, 1/2 brokkoli og noen skruer fullkornpasta (Mellom: Eple) Kvelds: 2stk Sætre FiberRik knekkebrød og 1 boks Makrell i tomat Jeg har gjennomført dette kostholdet i litt i overkant av en uke nå, og jeg syns det går veldig greit. Spiser meg aldri stappmett, og syns egentlig aldri at jeg er særlig sulten heller. Har kuttet helt ut brød, potet, ris, lys pasta og sukker/søtsaker. Tar ingen kosttilskudd i tillegg til maten, så jeg lurer på om det er noe jeg vil mangle ved et sånt kosthold? I tillegg trener jeg 8 økter i løpet av mandag-fredag og har treningsfri i helgene. Begynner hver økt med 30 minutter på mølla med rask gange med stigning(~350-400kcal i følge mølla) før jeg trener styrke i 30-60 minutter. I løpet av førsteuken gikk jeg ned 3,2kg(veid på tom mage om morgenen begge gangene), noe jeg selv syns var over forventning. I førsteomgang skal jeg forsøke å holde dette gående frem til påskeferien, for å se om et gjennomført kosthold og ganske hard trening vil gi resultater. Jeg har forsøkt å gå ned i vekt i omtrent 2 år, og har trent jevnlig, men ikke oppnådd resultatene jeg ønsket. Med fokus på kosthold og ganske hard trening håper jeg å oppnå de resultatene jeg ønsker! Beklager om dette er postet i feil tråd! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg var på tur å si: nybegynnertråden... Men så på det du har spist, og kan vel ikke si annet enn: fortsett med det Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Plott det inn på diett.no, så skal du klare få en relativt nøyaktig anslag. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Plott det inn på diett.no, så skal du klare få en relativt nøyaktig anslag. Takk! Den anslo ca. 2000kcal. Vil tro dette er et greit utgangspunkt når man skal ned i vekt? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Plott inn alder, vekt osv på Kalorikalkulator.no, så får du et greit anslag på hvor mange kalorier du trenger hver dag. Så er det bare å passe på at du får i deg færre kalorier enn det du forbrenner. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Noen som har hørt om/prøvd Tabata før? Hva er deres erfaringer angående dette etter styrketrening? Funker det eller er det bare tull ? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Om du har mer å gå på etter styrkeøkta er det fin i.tervalltreni.g... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Hva er greia med å drikke Red bull/Kaffe før trening? Har merket at en del folk slenger det i seg på vei til trening og på treningstudioet. Pleier ofte å ligge et par Red buller og Kaffe kopper i søppla på treningssenteret. Trodde man bare fikk et kort sukker kick av sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå