Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (atrax @ 24/01/2005 : 02:04)
I Foruminnstillinger under Kontrollpanel kan du velge å ha opptil 150 innlegg per side.

Og flere enn det blir nesten litt "kjedelig", du vil ikke bruke den funksjonen hvis du ved en feil åpner SO3 tråden som har langt over 50 000 innlegg, da vil nok både forumet og ikke minst din nettleser få problemer. :)

Lenke til kommentar

Jeg har vært på en del forums hvor maskinvare profilen kan ligge på høyre side av posten din ca her------>

 

Dette er noe som jeg ville satt veldig pris på med tanke på at det er da litt lettere å vite hva folk har i pcen så slipper man å gå inn på profilen hver gang hvis man skal hjelpe folk. Og noen av de forums som jeg har vært innom som har denne muligheten har også muligheten til å ta det vekk. Sånn at brukere kan velge selv om de vil se den der eller ikke..

 

Jeg sitter nå og programerer et test forum for meg selv hvor jeg har denne muligheten og der har jeg lagt inn sånn at ettersom hvilken del av forumet du er inne på så velger den automatisk hvilken profil den skal bruke.. f.eks: du er inne på "Hardware" delen av forum.hw.no, da vises hardware profilen din. men hvis du går inn på "Mobil og PDA" delen så bytter den automatisk til mobil profilen din.

 

Her er ett eksempel på forum som har denne hardware profilen: Her kan dere se det jeg mener på HØYRE side av hver post:)

 

Dette er noe jeg mener hadde hjulpet masse med tanke på å hjelpe andre med deres data problemer og slikt..

 

Det hadde også vært kult om poster vi poster i "Annonsering" tråder også legger seg under Mine Innlegg. Er så plagsom å måtte lete seg frem til den rette tråden hver gang man skal sjekke om noen har svart på din post (som her f.eks.)

Endret av dim3
Lenke til kommentar

En puste-lettet-ut-smiley hadde ikke vært å forakte :grin:

 

Admin: - Forresten det hadde vært fint om dere nå kunne sagt litt hva som venter

oss siden det kan ta en stund før IPB2 kommer, så vi får vite litt hvilke forslag som går gjennom osv.

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

QUOTE (T.F.T @ 28/01/2005 : 23:03)
Jeg vil gjerne se at beskrivelsen av off topic - søppel kategorien endres.

QUOTE
Søppel
Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv.

 

Er det rart mange tror de kan poste hva som helst ? Det er jo søppel sier de..

Eller hvorfor ikke fjerne hele Off-Topic kategorien? Fjerner nok mye av loaden fra forumet, og det er jo skjelden noe som har noe som helst med data å gjøre der uansett.

Lenke til kommentar

QUOTE (Complexion @ 31/01/2005 : 10:05)
eller hvorfor ikke fjerne hele Off-Topic kategorien? Fjerner nok mye av loaden fra forumet, og det er jo skjelden noe som har noe som helst med data å gjøre der uansett.

Dette må nok være århundrets dårligste idé.

Off Topic-forumet er der slik at vi slipper spam i tråder som omhandler data, f. eks. av typen "Hva ser du på TV nå?". Off Topic-forumet fungerer kjempeflott og helt etter sin hensikt, så jeg ser ikke noen grunn til å fjerne det.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Det er mulig det er sakt (kanskje det til og med var meg som sa det), men jeg kunne tenkt meg muligheten for å kunne luke bort diverse katogorier en ikke vil se når en trykker på "Vis nye innlegg"!

 

Eks: Jeg hadde fjernet;

Hardware ---> Bærbare datamaskiner og muligens Nettverrk/Servere.

Spill ---> Diskuter spill og tilbehør (konsoll), Spørsmål og Svar (konsoll), Klandiskusjon og rekrutering

---> De mest populære spillene ---> CS, Total War serien, Star Wars og The Elder Scrolls.

Programmering ---> Alt

Programvare ---> Linux/Unix, Servere

Amac ---> Alt

Bil og Motor ---> Alt

Off Topic ---> Politikk, religion og samfunn, Annet, Søppel, Testposter, Bøker, Sport / Idrett

 

Hvis alle hadde fått bort det de selv ikke har peiling på i "Vis nye innlegg" tror jeg dette forumet hadde blitt mye mer saklig (noe det allerede er, men..), informativt og hjelpsomt :thumbup:

 

Edit: Fant ut at 7/25 poster i "Vis nye innlegg" var av de katogoriene jeg ikke har noe å gjøre i, 20-25% med andre ord!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...