Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Joda, har skutt helikoptrene. Også er det noen store metalplater som beveger på seg hvis man skyter på de. De går ikke rundt da, står stille, men beveger seg opp/ned når de blir truffet....men, de går ikke i stykker...har jeg oversett noe, eller hva skjer lissom ??

 

-pål-

Det jeg gjorde var å skyte på en av de to platene, til den spratt opp og når jeg skjør på den igjen, falt den ned og så ødelagt ut, da spratt det opp noe greier fra toppen av tårnet og jeg kunne begynne å skyte de ned.. Tilslutt sa det bang:)

Lenke til kommentar

Sitter fortsatt fast inne i black mesa east jeg :hrm: Har snakka med hu dama som har hvit genser og jeans, også går vi til et annet rom, hvor det kommer en heis, og hun sier "this way mr. freeman" og jeg går inn i heisen, men så kommer jeg ikke videre. Får ikke trykket på knappene i heisen, og de på utsyden lager bare error lyd når jeg trykker på de. Går ikke an å gå tilbake ettersom døra er låst, og det går ikke an å åpne den døra som er på gjerdet der.

 

Postet et pic på side 23 eller 24... Mulig bug?

Lenke til kommentar

Det funka ikke...han sier follow me, snur ryggen til og blir stående...

Sure greier..

Andre ideer?

 

Mem

 

Samme problem her.. Jeg tror jeg bomba han med alt jeg hadde av sprengstoff og ammo, blåste tønner og kasser i trynet hans..

 

Så fant ut at no_clip var eneste løsning. Når jeg kom inn i rommet, skjedde det ingenting. Mannen stod fremdeles ved døra. Så jeg måtte bruke no_clip videre gjennom den låste døra til venste for radioutstyret med Alyx i skjermen. Da kommer det loading, så fortsatte spillet. Mistet alt hva Alyx måtte ha å si da. :(

 

 

Edit: tror console-kommandoen var sv_noclip ,men husker ikke. Mulig du må skrive sv_cheats 1 først.

Du er KONGEN

 

Takk!!!!!

 

Mem

Lenke til kommentar
Tror har sett ørten poster på hvordan man skal komme seg videre i Ravenholm der hvor mange har stått fast hvor d uhopper på takene.. Ingen som kan gi en annen forklaring hvordan man kommer seg videre UTENOM at man skal gå til høyre..:p

Gå rett fram opp den stigen og fortsett framover.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...