Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg skriver bare en liten guide til HL2, ettersom mange har lurt

på hva man skal gjøre her!

 

Guide:

 

Etter å ha kjørt med Caddy'n etter veien en stund, kommer du til en liten plass med noen hus, og soldater!

 

Knert soldatene og se deg litt rundt, du ser en port som blokkerer for deg og Caddy'n din, løp inn i et hus som ligger til venstre på veien.

 

Når du kommer inn ser du tre (3) brytere, 2 av dem er slått av, og er røde, 1 står på og er grønn.

Slå av den grønne og!

 

Nå ser du at det ligger en liten boks i den "båsen" som du nettop slo av, et aggregat, og i de to andre, er tomme! Disse aggregatene må du finne, og ved hjelp av (E)-use eller Grav. gun sette på plass!

 

Gå nå ut av huset og se opp, da kommer du til og se en vindmølle, tvers over ligger det en metall-plate, denne ligger aggregatene på, bruk Grav. Gun å kast opp div. ting som murstein og tønner! Platen vil til slutt falle ned og du har aggregatene, husker ikke helt om begge 2, ligger på platen, ellers er det bare å lete litt rundt!

 

Mr. MadCow

Hei!

 

Jeg skrev noen feil på denne "guiden", skrev det hodet husket! :)

 

Mr. MadCow

Lenke til kommentar

Ehhh, hvordan får jeg lagt ved bildet...... :blush:

 

 

 

Står fast her jeg. Har nettopp dytta en komfyr ned i en heis slik at brua på bildet ble vippa opp. Har prøvd å hoppe over, men...... no can do..... :( Har også prøvd å stable ting langs gjerdet for å komme over, men får ikke komme over selv om jeg har stabla høyt nok...

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke videre etter jeg har kommet til b.Mesa , jeg går gjennom den scanner greia , jeg hører på alt hun dama sier og så kommer heisen! Jeg går inn men ingenting skjer! er det meningen at hun skal trykke på noen knapper ? følge etter meg?

Har prøvd og loada fra siste save men det samme skjer hver gang !

 

Forslag ?

post-169-1101067053_thumb.jpg

Lenke til kommentar
jeg er inne i et rom inne i den Nexus bygningen som Combine Owerwatch holder til i eller noe.. jeg er inne i et tungt bevokta rom og barney er utenfor men jeg kommer ikke videre, har prøvd å trykke på den knappen men ingenting skjer  :roll:

 

Somebody help me!

 

 

Du må ikke slå på alarmen, unngå de røde laserene ved å hoppe over dem, dukke under og hoppe opp på datamaskinene.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Jeg kommer ikke videre etter jeg har kommet til b.Mesa , jeg går gjennom den scanner greia , jeg hører på alt hun dama sier og så kommer heisen! Jeg går inn men ingenting skjer! er det meningen at hun skal trykke på noen knapper ? følge etter meg?

Har prøvd og loada fra siste save men det samme skjer hver gang !

 

Forslag ?

Trykk på bryteren du ser på bildet.

Lenke til kommentar
Jeg sitter fast og vet ikke hva jeg skal gjøre!

Se på bildene:

 

Jeg har prøvd å trykke mange ganger på hjulet, men ingenting skjer. Første gangen gikk vannstanden opp, men etterpå når jeg trykker så får jeg det ikke ned igjen

Etter du har fått opp vannstanden, går du tilbake i det andre rommet og hopper ned i luken i gulvet og svømmer inn i røret. Så må du ødelegge bjelkene undervannet i neste rom.

 

[Edit: Tror jeg gir meg her... Alle poster så kjapt... Jeg har ikke sjangs :!: ]

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...