Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
chokke: Drep alt helt det ikke kommer flere så trykker du

ok, hvor mange kommer det da? følte at det kom uendelig...

 

men når jeg har drept alle og trykker, kommer det ikke fler?

Uendelig? :p Hvilken vanskelighetsgrad? Eg så at en kamerat rundet det på medium og da kom det ikkje akuratt uendelig.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
chokke: Drep alt helt det ikke kommer flere så trykker du

ok, hvor mange kommer det da? følte at det kom uendelig...

 

men når jeg har drept alle og trykker, kommer det ikke fler?

Uendelig? :p Hvilken vanskelighetsgrad? Eg så at en kamerat rundet det på medium og da kom det ikkje akuratt uendelig.

Det er da ingen vits å drepe alt og alle overalt, bare trykk på den fordømte heisen og pell deg oppover. Kommer flere folk der også, drep de du gidder og kom deg videre i spillet. Om du ikke digger å drepe da? du kan godt stå der så lenge du vil for min del...

Lenke til kommentar
chokke: Drep alt helt det ikke kommer flere så trykker du

ok, hvor mange kommer det da? følte at det kom uendelig...

 

men når jeg har drept alle og trykker, kommer det ikke fler?

Uendelig? :p Hvilken vanskelighetsgrad? Eg så at en kamerat rundet det på medium og da kom det ikkje akuratt uendelig.

Det er da ingen vits å drepe alt og alle overalt, bare trykk på den fordømte heisen og pell deg oppover. Kommer flere folk der også, drep de du gidder og kom deg videre i spillet. Om du ikke digger å drepe da? du kan godt stå der så lenge du vil for min del...

runda det nå :p

 

leke med med npc_create :D

 

noen som vil gi meg kommandoene for de forkjellige?

 

den bare henger til desktop på npc_create npc_combine

Lenke til kommentar
Kan også bruke en av SMG'ene og bruke høyreklikk, de bombene... litt vansklig å treffe, men du kan bruke dem.

Du mener altså at man kan skyte ned gunships med secondary på maskinpistolen? Ok, får bare prøve videre på det. Er nå kommet dit hvor jeg har heist opp buggy`en med en heiskran, og kjørt ut av en lagerbygning via en rampe, gjennom et vindu. Så kommer altså et gunship. Har klart å skade det med 3 laserstyrte missiler, men det holdt ikke :hrm: Er ikke akkurat flust av slik ammo der jeg er nå...

Lenke til kommentar
Kan også bruke en av SMG'ene og bruke høyreklikk, de bombene... litt vansklig å treffe, men du kan bruke dem.

Du mener altså at man kan skyte ned gunships med secondary på maskinpistolen? Ok, får bare prøve videre på det. Er nå kommet dit hvor jeg har heist opp buggy`en med en heiskran, og kjørt ut av en lagerbygning via en rampe, gjennom et vindu. Så kommer altså et gunship. Har klart å skade det med 3 laserstyrte missiler, men det holdt ikke :hrm: Er ikke akkurat flust av slik ammo der jeg er nå...

hvis du leter rundt blandt bilvrakene, så skal du finne MANGE raketter der..

Husk også at SÅ LENGE DU HAR EN RAKETT I LUFTA, så vil gunshippet skyte etter raketten kontra deg, og denne raketten kan du sirklere rundt i det nesten uendelige før du setter'n på gunshippet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...