Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Hei.

 

På Dark Energy brettet, når man har kommet opp på toppen av tårnet, hvor man ser G-man stige oppover i en "energikule" for og bli teleportert vekk, hva gjør man ??? Man står på en liten avlegger og kun med Grav-gun skal man stoppe noe helt sinnsyke greier...har forsøkt og skyte på alt, men man har jo begrenset med tid og vet ikke hva jeg skal gjøre...blir frustrert... :cry:

Kan noen hjelpe ??

 

Mvh

 

Pål.W

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

På Dark Energy brettet, når man har kommet opp på toppen av tårnet, hvor man ser G-man stige oppover i en "energikule" for og bli teleportert vekk, hva gjør man ??? Man står på en liten avlegger og kun med Grav-gun skal man stoppe noe helt sinnsyke greier...har forsøkt og skyte på alt, men man har jo begrenset med tid og vet ikke hva jeg skal gjøre...blir frustrert... :cry:

Kan noen hjelpe ??

 

Mvh

 

Pål.W

For det første er det Dr.Breen og ikke G-Man,

For det andre så skal du skyte helikopterene ned først, så skal du bruke disse energi-ballene du finner på toppen der til og skyte de dekslene som spinner rundt på toppen av teleporten. Treff og ødelegg alle sammen, og noe rått skjer ... :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei.

 

Joda, har skutt helikoptrene. Også er det noen store metalplater som beveger på seg hvis man skyter på de. De går ikke rundt da, står stille, men beveger seg opp/ned når de blir truffet....men, de går ikke i stykker...har jeg oversett noe, eller hva skjer lissom ??

 

-pål-

Ettersom han nærmer seg toppen begynner de og spinne. Det er det du skal, så bare chill og skyt ... :yes:

Lenke til kommentar
Etter tunellen på Highway 17, er det ikke meningen at man skal hoppe over broen? Jeg har prøvd og prøvd men rekker ikke over. Eller skal man fortsette ned ved siden av veien og bort til huset?

Se til høyre bak deg. Der er en vei ned til vannet. Kjør langs vannet der

 

 

_____________________________________________________________________________

 

Nå er jeg stuck igjen!

 

111.JPG

222.JPG

333.JPG

 

Hvor skal jeg nå?

Endret av FuZzY^
Lenke til kommentar
Hmm, noken som aner ka eg skal gjøre når eg har komt til en plass der eg nettopp har komt opp en heis, åsså er det massevis av "energiballer" som flyr opp og ned langs tre søyler i andre enden av rommet, og så er der en sånn forcefield-vegg der som eg sansynligvis skal forbi. anyone?

Hjelper sykt mye hvis du poster et screen shot eller 5 :p

Lenke til kommentar
Hmm, noken som aner ka eg skal gjøre når eg har komt til en plass der eg nettopp har komt opp en heis, åsså er det massevis av "energiballer" som flyr opp og ned langs tre søyler i andre enden av rommet, og så er der en sånn forcefield-vegg der som eg sansynligvis skal forbi. anyone?

Der har du den blå Grav-gunnern ikke sant? Ja da fjerner du di energiballene fra søylene, og da ryker force-fieldet.

Lenke til kommentar
Hmm, noken som aner ka eg skal gjøre når eg har komt til en plass der eg nettopp har komt opp en heis, åsså er det massevis av "energiballer" som flyr opp og ned langs tre søyler i andre enden av rommet, og så er der en sånn forcefield-vegg der som eg sansynligvis skal forbi. anyone?

Der har du den blå Grav-gunnern ikke sant? Ja da fjerner du di energiballene fra søylene, og da ryker force-fieldet.

går det an da? virker som om det berre kommer nye heile tida, og at det aldri går tomt.

Lenke til kommentar
Hmm, noken som aner ka eg skal gjøre når eg har komt til en plass der eg nettopp har komt opp en heis, åsså er det massevis av "energiballer" som flyr opp og ned langs tre søyler i andre enden av rommet, og så er der en sånn forcefield-vegg der som eg sansynligvis skal forbi. anyone?

Der har du den blå Grav-gunnern ikke sant? Ja da fjerner du di energiballene fra søylene, og da ryker force-fieldet.

går det an da? virker som om det berre kommer nye heile tida, og at det aldri går tomt.

Ikke de helt bortreste energiballene, men de i den nærmeste søylen inntil veggen. Den litt korte...

Lenke til kommentar

Hm - om eg prøver å "suge til meg" derifra, så får eg en ball fra søylene bak. Om eg prøver å "skyte", så skjer ingenting...

 

edit: dessuten - er det baller i den lille søyla da? sjå screenshotet over

 

edit2:

Gjorde "alt" på nytt, og eg trur det var en bug der. Der var ingen ball, men der var et forcefield i stad. Når eg kom inn der no så var der en ball, og når eg fjerna den så datt forcefieldet også. Teit bug.

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Jeg synes selve gleden ved disse små oppgavene er å klare dem selv, gjerne etter en del strev. Det føles så mye bedre da.

Ingen som føler at de gir opp for tidlig? Er målet å spille gjennom dette deilige spillet fortest mulig, eller å nyte det mest? :p

Jo jeg er selvfølgelig helt enig med deg der. Men er det noen som trenger hjelp så skal de få det. Men jeg har aldri spolert et spill på sånn måte før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...