Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Offtopic meget enkel løsning på alt...

 

Bruk cheats.. :)

Vil runne spillet uten cheates.... ellers takk.

 

Help anyone?

 

 

Atrax @ Lage film til meg? :D

Om jeg husker rett kommer det en sån svær spider og sjyter etter deg nesten med en gang du kommer opp dær... da lager den en plass hvor du kan gå...

 

vis jeg husker feil si ifra...

For jeg har nettopp jort det og vil hjelpe deg. :w00t:

 

Edit: ble ferdig med spillet idag :cry::):thumbdown::thumbup:

Endret av Stian2345
Lenke til kommentar
Hei.

 

Joda, har skutt helikoptrene. Også er det noen store metalplater som beveger på seg hvis man skyter på de. De går ikke rundt da, står stille, men beveger seg opp/ned når de blir truffet....men, de går ikke i stykker...har jeg oversett noe, eller hva skjer lissom ??

 

-pål-

Det jeg gjorde var å skyte på en av de to platene, til den spratt opp og når jeg skjør på den igjen, falt den ned og så ødelagt ut, da spratt det opp noe greier fra toppen av tårnet og jeg kunne begynne å skyte de ned.. Tilslutt sa det bang:)

Jeg har nettopp blitt ferdig med spillet, trodde jeg hadde driti meg ut ved å være treg på slutten, men det gikk greit (når jeg fant ut hva jeg måtte skyte på). Slik gjorde jeg det i tårnet:

 

Jeg brukte de energikulene som ammunisjon og skjøt på den hvit-gule spheren som man ser på toppen mens orbkula er på vei oppover. Dette vil føre til at et panserskjold å komme opp (kurvede plater lik appelisinbåtskall i formen). Disse er det du må skyte vekk. På siste forsøk da jeg lykkes - skjøt jeg ikke på de to skipene som angriper meg (hadde ikke tid), konsentrerte meg 100% om skjoldet. Det er ikke noe problem, bare sikt og skyt. Jeg hadde vel 30-40% health igjen da jeg lykkes og det var game over. Bra slutt :) Lurer på om jeg skal gidde å se etter Ruby..

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått ut kontakten i det rommet som er inni broen. Må jeg virkelig balansere helt tilbake for å komme opp på broen eller er det en annen måte å gjøre det på?

Ja du må tilbake.

 

NB, men husk å trykk på knappen også... Jeg tok bare ruta og stikkontakten og stakk tilbake...surra mye før jeg gikk tilbake og der ja............... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...