Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er fullstendig lost her jeg, Har ravet rundt en god stund. Begynner å bli lei.

 

Hjelp

Til venstre for deg (på bakken) er det en spake inne i et kontrollrom hvis jeg ikke husker feil. Da vil det komme en platform mellom der du er nå på bildet og den andre siden. Dermed er det ikke så langt å hoppe.

Lenke til kommentar
Står fast her. Det monsteret står bare å babler noe uforståelig. Trenger sårt noen tips. har virret rundt her nå i en halvtime.

Kast på den dukken som er festet på en påle.

hah! der stod eg også fast....

ofte er det så banalt enkelt at man ikkje skjønner det.

 

kast den saken på dukka/dummyen som heng der så er du igang igjen

Lenke til kommentar

Utrolig mange som kvitter seg med den båten aaaltfor tidlig! Hvis du ikke har en save fra før du kasta fra deg båten, eller om det er umulig å gå tilbake og hente den, er jeg stygt redd for at du må begynne på nytt!

 

Huskeregel: Fins det vann, bruk båt!

Endret av atrax
Lenke til kommentar
ahh, fuck..

da har jeg lang vei tilbake gitt..

Hva er det egentlig som gjorde det logisk for deg og droppe båten egentlig? Jeg må bare spørre - du er nemlig ikke alene - og jeg skjønner det ikke helt...

hehe, ja du kan jo lure :!:

Hvis dere husker når dere kommer kjørende med båten,så plutselig ser dere et "flammehav" foran dere.der hoppa jeg av båten og smatt igjennom den lastebilen som ligger og brenner.Det jeg overså var "takrampen" på høyre side :) det tok bare 10 min og gå tilbake og hente båten.fikk da skutt noen vakter på tilbakeveien og kosa meg med en liten sang i mens.har nettopp fått meg gunner på båten nå, får fortsette i morra tror jeg.gror helt fast og glemmer klokka når man først starter og spille det spillet her :) skjønner meg enda ikke på dem som venter på en warez versjon av dette spillet.det er så absolutt verdt hver eneste krone :w00t:

Lenke til kommentar
ahh, fuck..

da har jeg lang vei tilbake gitt..

Hva er det egentlig som gjorde det logisk for deg og droppe båten egentlig? Jeg må bare spørre - du er nemlig ikke alene - og jeg skjønner det ikke helt...

hehe, ja du kan jo lure :!:

Hvis dere husker når dere kommer kjørende med båten,så plutselig ser dere et "flammehav" foran dere.der hoppa jeg av båten og smatt igjennom den lastebilen som ligger og brenner.Det jeg overså var "takrampen" på høyre side :) det tok bare 10 min og gå tilbake og hente båten.fikk da skutt noen vakter på tilbakeveien og kosa meg med en liten sang i mens.har nettopp fått meg gunner på båten nå, får fortsette i morra tror jeg.gror helt fast og glemmer klokka når man først starter og spille det spillet her :) skjønner meg enda ikke på dem som venter på en warez versjon av dette spillet.det er så absolutt verdt hver eneste krone :w00t:

HAheah ok. Husker det forbanna flammehavet ved tankbilen og det ja. Jeg hadde 1 i health når jeg runda det hjørnet (rett etter save), så jeg sleit møøøøøøe lenge med og få banka det som var rundt der. Men det gikk til slutt.

 

*misunne de som ikke har runna HL2*

Lenke til kommentar
Utrolig mange som kvitter seg med den båten aaaltfor tidlig! Hvis du ikke har en save fra før du kasta fra deg båten, eller om det er umulig å gå tilbake og hente den, er jeg stygt redd for at du må begynne på nytt!

 

Huskeregel: Fins det vann, bruk båt!

Hehe, jeg er glad at jeg leste det nå pga jeg fant båten for 5min siden og jeg saver ny same og ikke overwrite hele tiden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...