Gå til innhold

Hva kan jeg endre på siden min?


Anbefalte innlegg

her er hjemmesiden min, det er ikke stort av informasjon der ennå, og det kommer sikkert ikke til å bli det heller. Men det jeg er intresert i er designet. Jeg prøvde å lage det clean og simpelt, og ikke noe overdimensjonert show-off side...

 

Noen forslag til forbedringer/forandringer?

 

Og ja, jeg veit at siden er bygd opp av tabeller, så den fungerer dårlig i FF. Er det noe program som gjøre det om til <div>-skit for meg? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dropp dotmatrix-bakgrunnen der du har tekst. Er vanskelig å lese teksten. Men bruk den gjerne rundt selve innholdsboksen, for det er en litt kul bakgrunn.

 

Vær nøyere med fonten. Du bør ikke bruke litt sans-seriff og så litt seriff-font på innholdet. (Se script-siden din). Seriff-font (Times New Roman etc) bør du være forsiktig med på skjerm, lettere å lese sans-seriff-fonter (Arial).

 

Likte grafikken og fargene.

 

Kirikiri

Lenke til kommentar

:blush: Blir nesten litt flau her.. såå mange feil.

Men det er viktig å få tilbakmelding på hva jeg har gjort galt, slik at jeg kan forbedre meg. Takk for raske svar :)

 

 

- Fæl bakgrunn i innholdsfeltet som gjør all lesing til et sant mareritt

I FireFox og Opera skjer det noe kluss med tabellbruken min, og den hvite bakgrunnen i hovedfeltet vises ikke.

- Koden generelt holder 1995-nivå
:dontgetit: noe sted jeg kan oppdatere meg? Endret av MrPingu
Lenke til kommentar

Ikke for å si noe sikkert, men er det en template?

Synes det ser veldig templish ut, ihvertfall.

 

- overdrevne effekter på overskrifta i headeren

- merkelig fargecombo. kutte sjøgrønn i menyen?

- midtstillt tekst er ikke en av mine favoritter

- helst ikke bruk Times NR til skjerm. prøve Arial?

- det er tiltenkt at bakgrunnen til innholdet skal være hvit?

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
  Ikke for å si noe sikkert, men er det en template?

Synes det ser veldig templish ut, ihvertfall.

Hihi, det er ikke noen template, jeg har rett og slett laget den selv. Jeg kunne jo ikke copyrighta hele siden til meg hvis det hadde vert en template :)
merkelig fargecombo. kutte sjøgrønn i menyen?
Jeg er åpen for forslag. Har hatt småproblemer med å finne en farge til linkene i menyen. Menyen skal skille seg ut, uten å miste kontrasten til bakgrunnen, noe som er en utfordring. Jeg kunne selvsagt lagd noen knapper i steden for menyen, men da tror jeg at jeg måtte hatt litt mer grafikk andre steder på siden for å ha symetri (som jeg synes er viktig)
det er tiltenkt at bakgrunnen til innholdet skal være hvit?
Hvis jeg putter en farge på bakgrunnen, så får siden ett litt matt utsende, da kan første intrykket av siden skremme leserne vekk. Men den gangen jeg lagde designet på ark, så var det meningen å ha en farge på bakgrunnen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...