Gå til innhold

Bedre respons fra musa ved øking av usb-port HZ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jammen, jeg finner ikke dllcache, som skal være i system32 mappen? noen som kan hjelpe?? :p

Gå inn på explorer, vertøylinje > tools > folder options > view > trykk på show hidden files and folders, dllcache mappen vil nå være synlig i system32 mappen.

 

 

Jeg har nettopp tweaket min ms 3.0 til 500 hz, funket helt fint får mg.

Lenke til kommentar

jeg finner ikke DLLCACHE mapen under system32, (ja har enablet sånn at jeg ser alle skjulte filer) men finner den fortsatt ikke... er den kun synlig i SAFE-mode eller? :hmm:

 

ahh.. takk agjell :p trodde de mente at jeg bare skulle ta av "vis skjulte filer" problemet løst :p

 

det funket men no skal jeg teste i CS ;)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
jeg finner ikke DLLCACHE mapen under system32, (ja har enablet sånn at jeg ser alle skjulte filer) men finner den fortsatt ikke... er den kun synlig i SAFE-mode eller?  :hmm:

skriv det inn manuelt i adresse-linjen da:

C:\WINDOWS\system32\dllcache

 

du har sikkert glemt å ta bort haken ved "Hide protected operating system files"

Endret av agjell
Lenke til kommentar

Hmmm, ok - safamoden er fiksa men:

7) Copy the now edited usbport.sys to c:\windows\system32\drivers AND c:\windows\system32\dllcache ( hidden folder )

 

Ok, tenker jeg, her er det valgmuligheter. Det står ikke, men jeg antar man fjerner orginal fila "usbport.sys" før man legger inn den modda versjonen? Det gjorde jeg.

- og en annen liten ting: c:\windows\system32\drivers er ikke EN mappe, men TO. Under "drivers" har jeg to mapper: "disdn" og "etc" - hvor skal man legge modden? "disdn" var tom, så jeg la modden i "etc" - der var det i alle fall noen filer fra før.

 

Så, det har JEG gjort. Og det er sannsynligvis ikke riktig, for jeg kjører på 125 hz som før med min MX510

Lenke til kommentar

Jeg har ingen usbport.sys i C:\WINDOWS\system32\dllcache, kun i C:\WINDOWS\system32\drivers. Pussig. Vel, whattahell, prøve uansett. Slenger inn en usbport.sys for 500Hz i dllcache oxo.

 

EDIT: Joda, funker glimmrende! Har ~499 nå. Søtt! =)

Endret av Rufati
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...