Gå til innhold

Bedre respons fra musa ved øking av usb-port HZ!


Anbefalte innlegg

,18/11/2004 : 10:21]
Skulle bare si at med Intelli 4.0 så funker det fett med 500hz linken... men jeg merket ingen forskjell fra 250hz til 500, men derimot fra 125hz til 250, der var det kos  :love:

huh?

du har altså testet dette i er program som viser antall hertz også?

ta å les den første posten, der er det en link, so viser til et forum i futuremark, der igjen er det en link til et program som heter "mouse rate" som viser hvilken hertz musa di er på

ja vet det, men det jeg lurte på var om han me IE4 hadde testet dette.

skal da ikke være mulig å få 500 hz med IE4?

Nei. Fordi den er låst på 125hz. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja da har tweaken fucka USB portene mine. Ingen av de fire jeg har, funker lenger. Noen som vet hvordan jeg får fiksa det ? Har gjort den samme operasjonen igjen bare motsatt, altså at jeg setter inn de tallene som stod på den linja der hvor 500hz tweaken ble lagt inn. MEN, det hjalp ikke stort. :cry:

Oi! :ermm:

Hvis det kan skje tror jeg jeg klokker tilbake med det samme :no:

Føler med deg :cry:

Lenke til kommentar
Maskina drev og kræsjet og stod i noen dager før det skjedde. Enkelte ganger hoppet bare portene ut så jeg måtte restarte. De gangene maskina kræsjet så stod det noe om en usb et eller annet sys fil. Var ikke usbport.sys men noe liknende. Husker ikke hvilken, men den er sikkert fucka nå. Noen som vet hva jeg kan gjøre :(

Hvis det bare er noen av .sys filene som er skadet, vil det jo hjelpe med en formatering...

Lenke til kommentar
Har et lite problem...

 

Kommer opp i frekvenser opp til 1700hz!!! På mouserate...

 

Bør jeg gå tilbake til det gode gamle?

:ohmy: Hva er det du opprinnelig kjører? 500 hz tweak eller?

Tror nok det heller ligger i et kompatibelhetsproblem i "teller" progrmmet, siden ingen mus vil klare en slik hz ;) (skyt, hvis jeg tar feil)

Forresten, hva ligger cpu usage på?

Lenke til kommentar

jeg testa 250hz med intellimouse explorer 4.0. den var fast på 125hz før. men nå ligger den mellom 83hz og 124hz. snitt på 103 eller noe. hva er galt?? dessuten registrerer den ofte hz oppi 1900-klassen. jepp, skummelt :D

 

ser ut som den registrerer annahver 83/124hz. her er noe galt. meeeget ustabil mouserate. mens dere andre har 124 på hver sample. need help :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...