Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ikke på noen av mine tabber, men en kompis har hatt noen..

 

Ene gangen, så kommer gutten vandrene inn i stua mi, så ufattelig stolt over den nystekte pizzan sin som han klarer å smæle rett i gulvet..

 

På et annet lan klarer samme fyrn og smelle pizzan sin rett i døra på rommet mitt..

 

Litt komisk i ettertid, men ble ganske irritert der og da.. :p

Lenke til kommentar
Min lan-tabbe:

Glemme å ta med seg et keyboard HJEM fra et lan.

5707621[/snapback]

 

slår ikke min! glemte en sidedør :blush:

 

fikk den tilbake på fredag.. etter sånn 2 måneder :)

 

En kompis som lånte min q-tec sidedør til sitt q-tec kabinett.. fikk det tilbake rett før lanet sluttet, la det på bordet ved siden av og der ble det liggende :)

Lenke til kommentar

Hmmm, har egentlig ikke så veldig store LAN-tabber. Men det var en gang da jeg skulle på sånt "stort" lan, så hadde jeg glemt strømledning, men heldigvis hadde den ene kameraten min med en ekstra :whistle: Og på samme lan'et hadde jeg glemt sovepose, så jeg måtte sitte på en hard plast-stol når vi skulle sove, men jeg greide ikke å sove :( Ikke store tabber men.

Lenke til kommentar
En kamerat av meg ringte en gang til meg fra et hjemme-lan. Han var j**lig irritert over at han fikk "Limted or not connectivity". Plutselig oppdaget han at tp-kabelen fra nettverkskortet hans sto i WAN-porten på routeren. Han flytta den over i en LAN-port og da funka alt sammen.

 

En liten feil kan lage mye irritasjon. :)

5339597[/snapback]

Haha, jeg vet.

En bitteliten feil kan være grunnen til #%¤ mye irritasjon. :wee:

 

EDIT: Sorry for dobbelpost. :scared:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Ja :) Min verste lan tabbe? vanskelig...

 

Jeg og ca 10 andre skulle ha lan i kjellern til bestemora til en av oss, vi kom halveis i trappa når han øverste detter og alle 4 i trappen måtte plukke ødelakte datadeler resten av dagen :hrm: (han ene hadde en helt ny dell til ca15000kr) :thumbup:

Endret av iver.no
Lenke til kommentar
Ja :)  Min verste lan tabbe? vanskelig...

 

Jeg og ca 10 andre skulle ha lan i kjellern til bestemora til en av oss, vi kom halveis i trappa når han øverste detter og alle 4 i trappen måtte plukke ødelakte datadeler resten av dagen :hrm: (han ene hadde en helt ny dell til  ca15000kr) :thumbup:

5711032[/snapback]

LAN hos mor til mordi FTW! \o/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...