Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har vel en tabbe eller to..

 

Den aller verste er vel å sovne, hår lukter ikke særlig godt dagen derpå etter å ha blitt marinert i krem :ermm:

 

Eller den gangen noen kompiser hadde sitti i flere timer å spilt WC3, jeg klarte selvføgelig å snuble i skjøteledningen..

 

Eller når vi skulle være morsomme å ta sikringen for å irritere en kompis som satt å så på Naruto. [Resulterte i en meget sint, Tommy aka Nstin]

 

Komme på lan uten tilstrekkelig med cola er vel også en ganske kjip tabbe.

 

Moralen er; prøv ikke å lage Grandisoa i microen, det er ikke særlig godt. Ikke i stekepanne heller! :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
wtf? Grandiosa i microen går da ganske bra hvis du bare får den inn :hmm:

 

Jeg har da laget Grandiosa i micro, funker helt fint det. Kan jo også hende at vi har en übermicro (PurePwnage :w00t:) med grill å hele pakka.

 

Hvem i helvete tror det går ann og steke Grandiosa i en stekepanne :ermm:

5651586[/snapback]

 

Vi har også übermicro med grill, reheat, tilogmed egen pizzafunksjon! :D

Du kan faktisk steke pizzaen i stekepanne, men du må passe på den ikke blir for varm. Vil ikke anbefales da :p

 

Jeg liker best Big One Classic, da varmer jeg opp ovnen til 225 grader med varmluft, og så slår jeg over til vanlig steking og slenger den inn i 16 minutter ;)

Lenke til kommentar
wtf? Grandiosa i microen går da ganske bra hvis du bare får den inn :hmm:

 

Jeg har da laget Grandiosa i micro, funker helt fint det. Kan jo også hende at vi har en übermicro (PurePwnage :w00t:) med grill å hele pakka.

 

Hvem i helvete tror det går ann og steke Grandiosa i en stekepanne :ermm:

5651586[/snapback]

 

Microen vi brukte var fra steinalderen.

 

Når vi tok grandis i stekepanna var det ikke LAN da.. Det var gutta på tur i en liten hytte uten komfyr, bare stekeplate. Var ikke helt edrue heller :roll:

Lenke til kommentar

Ikke min tabbe, men noen andre sin. Var på Tromsø Lan i fjor, da en kumpis skulle flytte en irriterende lyskaster som reflekterte masse lys i den tjukke crt-skjermen hans. Denne lyskasteren dreiv å opplyste hjørnene i salen, og nødutgangene.

Lyskasteren lå da oppå en slik pinnestol, der den hvilte bakenden mot stolryggen. Meget ustabil løsning. Så skulle han da flytte denne stolen bort til en annen plass. Da klarte selfølgelig den kokvarme lyskasteren å deise rett ned i stolsetet med et høyt smell, og lys strålen for rett oppi taket. Alle la jo selfølgelig merke til dette, og hele salen klappet og oiet høylytt over bragden hans. Da ble han bra rød :mrgreen:

Lenke til kommentar
off eg har gjort mangen, men den verste er vel at etter 3 dager med lan so va da min tur å laga grandiosa, og trøtte meg greidde da mesterstykket å ta ut pizzaen frå ovnen uten grytekluter :cry:  :sick:  :thumbdown:

5656345[/snapback]

Har gjort det samme selv, første gang jeg var aleine hjemme :!:

Striper på hånden omtrent jo!

 

sorry for litt Offtopic.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg sitter på LAN nå...

 

Tabbe ble ikke gjort av meg men en jeg kjenner. Han hadde meka på PC'n i 4-5 timer og da han skulle slå på PC'n så hadde han glemt å sette volten på 230. En hel rekke mista strømmen og PSUen gikk til helve....

 

Han prøver i dette øyeblikk å få tak i en ny.

Lenke til kommentar

En kamerat hadde kasta masse koffeinpiller i colaen min mens jeg sov, så jeg fikk ett aldri så lite koffeinsjokk når jeg hadde styrta resten av flaska.

Så fikk jeg for meg at jeg skulle prøve det samme... Åpna ei ny cola og kasta oppi 8-9 stk.

 

Spruten sto til himmels :dribble: og endte på pcen, skjermen, musa og tastaturet til en ukjent nerd som ble veldig sint. :whistle:

 

 

Første gangen jeg var på lan, begynte jeg å vandre rundt i søvne og satt meg ned ved noen andre sin pc og skreiv som en helt på tastaturet.

Så var det en som kom bort og sa "hva driver du med Yngve?" og jeg snudde meg, så dumt på han og sa "Programmerer Windows".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...