Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-19530

vel here goes nothing.

 

var på lan tja ca 2år siden, rett etter jul osv.var et sånn middels lan 50-70, husker ikke helt. vel meg og en karerat rigga oss opp osv og satte oss ned for å spille. etter en stund ble jeg drit tørst og tok opp colan jeg hadde meg(1,5l) så sier han: du jeg vet om et drit fet triks, men du trenger menthos(eller hvordan de skrives). jeg svarer da: okay? hva skjer?kan sikkert ta det etterpå. han svarer ikke på hva som skjer og jeg blir driit nysgjerrig. så etter en stund stikker jeg da bort til kiosken

for å kjøpe no annet, og kommer på menthos så jeg kjøper en rull. setter meg ned åpner en ny cola og plomber inn noen par stk. vosj sier det og cola sprut står høyt til vers. heldigvis greier jeg å få minst utover min/andres pc'er og mer utover meg selv. folk rundt meg ser rart på meg og spørr hva faen jeg gjør mens vennen min ler seg ihjel :mad:

da lært jeg to nye lekser da. aldri stol på han igjen og aldri bland cola med menthos inne på et lan.

hvis dere lurer på hvordan det ser ut så tror jeg det ligger en film om det et eller annet sted :hmm: fant det ikke i farta men.

kan også si at utafor det lokalet var det drit glatt så jeg presterete å "kaste" pc'en min forover på isen, da jeg holdt på å dette. fortsatt funka den fin, men cd- rom beskytteren gikk til helvette(eller hva den kalles. den som er foran cd-rom og brenner osv)

 

btw: prøvde det meg den røde bryteren på den gamle pc'en min. det sa poff, men pc'en funka etterpå. jeg trur faktisk rammen gikk litt da. siden hvis den begyte å jobbe altfor mye reboota den.

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530
daim.. sånn super psu du har da hvis den funka etter smellet..

 

btw: må teste det med metos ^^,

5311024[/snapback]

her er bilde av gamle pc'en ser også den jeg ødla når jeg mista den på isen.

edit: super nei, heldig som fan ja :)

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar
noen jeg kjenner hadde styrt med å få en pc på nett i flere timer

så flytta jeg kabelen fra modemet til nettverkskortet så funka alt

 

dæsken de ble sur da!

3320107[/snapback]

 

En kamerat av meg ringte en gang til meg fra et hjemme-lan. Han var j**lig irritert over at han fikk "Limted or not connectivity". Plutselig oppdaget han at tp-kabelen fra nettverkskortet hans sto i WAN-porten på routeren. Han flytta den over i en LAN-port og da funka alt sammen.

 

En liten feil kan lage mye irritasjon. :):):)

Lenke til kommentar

Det skjedde på TG-05.

Siste natta, var extremt trøtt, holdt ikke ut. "Bom", jeg sovnet på tastaturet. De andre vennene mine var forholdsvis våkene til den grad at de klarte å få med seg hva jeg sa, kanskje ikke skjønte det. Ja, jeg prata i søvne, og snøvla ut en masse piss. Etter en 10 sekunders snøvling hadde nok de fleste andre rundt meg fått med seg den rare gutten som ikke klarer å prate. Ikke nok med det, det kom en gutt forbi som gikk mot toalettene. Jeg klarte vist ikke å dy meg, så jeg hadde vist snøvla et par ord til han. Men han tok det fint og bare fortsatte videre med et flir. Dagen etter skjønte jeg hvorfor noen så litt rart på meg da vennene mine fortalte den morsome hendelsen.

Lenke til kommentar

OffroadLan 05, genial hendelse/"tabbe" som skjedde en kamerat av meg.

 

På raden bak oss var det et litt ustabilt trebord. Det var bare en som brukte det bordet og han hadde skjermen og toweret oppå bordet.

Kameraten min satt fra seg colaflaska si (1.5) på høyre side av bordet, skjermen og toweret stod forholdsvis i midten og på venstre side.

 

Litt senere reiser han seg opp, leter etter colaen, finner den på pulten bak. I det han løfter opp flaska, 5 cm opp kom han, hører du "KNEKK". Plutselig klapper de to venstre beina sammen. Tårnet velter og glir ned, skjermen glir etter, så klapper de andre beina også sammen. Der står han helt forvirret med colaflaska i handa, og foran han ligger et kollapset bord med tårnet og skjermen oppå. Det var rett og slett genialt. Vi lo så vi brøt sammen og han hadde ikke en villeste anelse om hva som skjedde. Eieren av pc-en var der ikke, så vel aldri noe til han/ho. Huff, det var så bra. :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Sist LAN jeg var på (100-200 stk) så ble jeg så skameid at jeg tok tak i tastaturet, røska det ut av PCn, Og slo nedi GIPSplata som pcn min, og tre andre sto på. Imens jeg sto og slo fortvilt, hører jeg plutselig et knak, og plata brekker på midten(der jeg satt), og alle pc'ne sklir nedover mot min PC, og kræsjer. Alt gikk bra, bortsett ifra at skjermen min ble knust og tastaturet ganske herpa. :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Satt med snus i leppa, og det måtte jo spyttes ut engang. Så jeg spyttet store, klissete klaser med snus ned i en pappeske jeg fant. Når vi skulle pakke sammen og dra, utbrøt han ene: "Hvem i helvete har spytta snus i esken min!?"

Var visst andre ting oppi der som sovepose, klær osv.

5574717[/snapback]

 

hehe :p på det siste lane jeg var på kom det noen fulle folk inn på lane og pissa i en eller to soveposer :p

Lenke til kommentar

på et lan jeg var på her lokalt, så var det noen jævler som hadde fisket et jævla stor berg-gylt (eller what the fuck)... og den hadde de tredd på et forbanna kosteskaft, og satt kosten opp til veggen (fisken da midt på veggen) og gått. kosten stod da i en garderobe som ikke var i bruk... faen til lukt...

 

den store tabben da var å være med å arrangere...!

Lenke til kommentar

Var ikke jeg som gjorde dette da men en kompis på et hjemmelan på 4 stk.

hadde nettopp kjøpt seg ny pc også satt og lastet ned forskjellige ting, da han kom på at han skulle laste ned NFS : MW og selvfølgelig var det omtrent 150 virus og spyware i den zip.fila som han pakket ut.

Hadde jo sittet på den i et par timer før han måttå formatere igjen så han ble så irritert at han tok 1.5 cola flaska og dundret i skjermen med bunnen og flaska gikk til h*****e og det sprutet cola over hele sofan, tastaturet pcen og et flattastatur han hadde.

Tastaturet måtte han slå ned tastene for at det skulle funke igjen :)

 

Har ingen tapper selv egentilg bortsett fra og være oppe i ca 50 timer og så gå og legge meg, der det var en full fyr som selvfølgelig måtte spy. :(

Og da selvsagt over meg :hrm:

Lenke til kommentar
min største lan tabbe er når jeg veivet med en pizza oppi ansiktet til en annen,trodde det var en av kompisene min....skulle bare friste han :p

5574677[/snapback]

 

haha.. det husker jeg.. fy faen hvor jeg lo^^,

 

du bare gikk bort å peiva pizzaen nesten oppi annsiktet hans, så er det en ukjent fyr^^,.. haha..

 

har igrunn ikke gjort så mange tabber.. knekte en grønn katode som jeg faktisk kjøpte hos Rocka samme dagen :p

 

kjipt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...