Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Var ikke no tabbe, men var på et lite LAN i helga. Jeg hadde sovet en times tid kanskje også sto jeg opp og gikk ned til foreldrene til han som hadde LANet (Rundt 6 tiden på lørdagsmorgen). Så spør jeg dem om de har sett et papir med et regnestykke på. De begynte å leite og spørre. Så sa jeg at det sikkert ikke var så viktig og gikk opp igjen og sov.

 

Jeg hadde ikke drevet med noe regnestykke før på lanet? :S

Husker alt sammen av hva som skjedde. Tror jeg var i en slags transe. lol! Var bare litt artig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På TG05 var jeg oppe i noen og 50 timer, sovna omsider mens jeg spilte. Etterhvert begynte jeg å snakke i søvne med @kd, han skjønte ikke helt hva jeg sa og jeg slo visst til han ganske hardt i søvne. Etterhvert gikk jeg i søvne, @kd trudde jeg hadde våknet så han lot meg gå. Jeg gikk visst en lang tur før jeg kom tilbake og satte meg på plassen til en annen, der la jeg meg godt tilbake i stolen hans og trykket på tastatur og mus. Vennen til han jeg tok plassen av satt ved siden av og skjønte ingenting.. Da jeg til slutt våknet satt det tre rader og lo av meg, jeg gikk flau tilbake på plassen min og sovnet.

Lenke til kommentar
På TG05 var jeg oppe i noen og 50 timer, sovna omsider mens jeg spilte. Etterhvert begynte jeg å snakke i søvne med @kd, han skjønte ikke helt hva jeg sa og jeg slo visst til han ganske hardt i søvne. Etterhvert gikk jeg i søvne, @kd trudde jeg hadde våknet så han lot meg gå. Jeg gikk visst en lang tur før jeg kom tilbake og satte meg på plassen til en annen, der la jeg meg godt tilbake i stolen hans og trykket på tastatur og mus. Vennen til han jeg tok plassen av satt ved siden av og skjønte ingenting.. Da jeg til slutt våknet satt det tre rader og lo av meg, jeg gikk flau tilbake på plassen min og sovnet.

5904661[/snapback]

Hahahaha, det huskes som om det var i går. Jeg ser frem til mye gøy i år også. ^^

 

Det morsomste med alt var at jeg filmet hele seansen, men det forsvant under forrige formatering. Jeg har et lydklipp når PØM snakket i søvne, men det er på min gamle mobil.

Lenke til kommentar
På TG05 var jeg oppe i noen og 50 timer, sovna omsider mens jeg spilte. Etterhvert begynte jeg å snakke i søvne med @kd, han skjønte ikke helt hva jeg sa og jeg slo visst til han ganske hardt i søvne. Etterhvert gikk jeg i søvne, @kd trudde jeg hadde våknet så han lot meg gå. Jeg gikk visst en lang tur før jeg kom tilbake og satte meg på plassen til en annen, der la jeg meg godt tilbake i stolen hans og trykket på tastatur og mus. Vennen til han jeg tok plassen av satt ved siden av og skjønte ingenting.. Da jeg til slutt våknet satt det tre rader og lo av meg, jeg gikk flau tilbake på plassen min og sovnet.

5904661[/snapback]

Hahahaha, det huskes som om det var i går. Jeg ser frem til mye gøy i år også. ^^

 

Det morsomste med alt var at jeg filmet hele seansen, men det forsvant under forrige formatering. Jeg har et lydklipp når PØM snakket i søvne, men det er på min gamle mobil.

5904679[/snapback]

Så glad for at du formaterte :p

Lenke til kommentar

Satt engang på et LAN. Fikk en shot av en kompis som jeg plasserte ved siden av tastaturet. Akkurat i det jeg skulle til å drikke den klarte jeg å miste hele shoten over tastaturet mitt. Jeg ble rimelig stressa da det lå sprit utover og langt nedi tastaturet mitt! Mått pirke ut hver eneste tast og vaske hver og en med zalo. Brukte kanskje 1 time. GØØØR kjedelig^^

 

Huff og huff. Senere var tastaturet fortsatt seigt, og det luktet sprit^^:p

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar

jeg var på inanimate forrige gang og hadde lungebetennelse mens jeg var der ,

fordi mamma hadde ventet med og kjøre meg til doktoren så måtte jeg ligge lungebetennelse i 2 uker.

På samme lanet var en kamerat av meg som var på lan for første gang og han satt ved siden av meg spilte glad og fornøyd et eller annet mens jeg,

jeg satt med headsetet på full guffe og bannet over hvor mye vifta hans bråkte,

den var nemlig feilmontert så den ristet skikkelig i hele kabinettet.

Men jeg ble mildt sagt JÆ**IG glad når han kom tilbake etter han hadde vært hjemme og sovet på vei til lanet hadde han nemlig kjøpt seg :

ja tro det eller ei ,ei ny vifte som han monterte med en gang :)

det var ellers et bra lan og anbefaler det til andre

(bortsett fra at du bør DRA HJEM og sove)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tidligere i år fikk datan min Unmountable_Boot_Volume en uke før et lan. Så vi måtte formatere. En uke senere dro jeg til lanet. Dessverre så hadde det integrerte nettverkskortet mistet sin funksjon etter formateringen. Så jeg ble sittende opp å spille TFT campain, mens de andre fem satt å headshotta hverandre i CS 1.6. De tok noen avbrekk noen ganger de og, så jeg og en vi ble sittende å spille Blackjack klokken fire til fem. Vi la oss klokken fem og sto opp klokken sju. Da føltes det som om vi hadde sovet 12 timer. Den natta hadde jo noen såklart prestert å finne øl i et kjøleskap og puttet det i batteryen til en som hadde sovnet ved tastaturet. Etter det vekte vi han og sa: "Du sovnet, drikk litt battery." Så tok han hele boksen på styrten og sovna igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Kan du ikke lage en pokkers "Nå er Mr_Razer på LAN!"-tråd da vel.

Herregud. Skal ringe deg hvis jeg bryr meg.

6053213[/snapback]

Voldsomt å negativ du var i dag... du la deg litt sent i går kanskje?

Lenke til kommentar

Største LAN tabben min var når jeg skulle på mitt første litt større LAN, (Xplore04).

Jeg og en kamerat ble kjørt dit av moren hans. Hun kjørte Toyota Hiace, så vi hadde pcène baki.

Når vi kom fram var jeg egentlig ganske ivrig til å komme meg inn å koble meg på nettet. Jeg reiv opp bakluka på bilen, å i det jeg gjorde det, datt CRT-skjermen min ut og ned i asfalten. Ca 1 meter ned :no:

Men heldig nok fikk skjermen bare noen skrammer og piksel problemer, som jeg fikk fikset med å slå hardt i siden på skjermen. ;)

 

Xplore anbefales på det varmeste www.Xplore.nu

Neste Xplore er i Høstferien 2006

Lenke til kommentar

Første gang jeg hadde tomannslan (for ca 10 år siden, med sånne gamle BNC-nettverkskort... :thumbup: ) så satt jeg våken hele natta.. (For første gang i mitt liv...)

Modern sto opp i åttetida, satte fram frokost, og så skulle vi spise.. Men gjett hvem som presterte å sovne oppå brødskiva, som var påsmurt med nugatti??!!

Jeg våknet av at de rundt meg satt og lo... :/

Endret av karlpeder
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hostet et lite 6-manns LAN her for en stund siden, og gjorde en liten brøler da.

Så litt gjennom noen bilder derfra nå, og fant bilde av min lille tabbe  :blush: .

Hadde nettop mekket en grandiosa til gjengen, men gjett hvem som klarte å falle på trynet ned trappen, slik at pizzaen ble kastet i været og landet med toppen ned? joda, det var meg ja:

 

 

Merk at det ikke er jeg som ligger på gulvet, men en meget fortvilet LAN-deltaker  ;) .

 

Så, har dere gjort noen større eller mindre tabber på LAN? kom med dem.

3008750[/snapback]

 

 

 

Har opplevd noe lignende sjøl, bare at det ikke var jeg som sølte pizzaen utover MITT tastatur :p

 

Broder'n som seff måtte vise den nystekte grandis'en til webkameraet, klarte å miste hele skiten utover mus og tastatur :S

Lenke til kommentar

[/qoute]

Jeg husker at dette skjedde faktisk, ikke i detaljer da. Men jeg opplevde det som om jeg lå å sov, mens jeg hørte masse massing fra kompisene mine. Det var som om jeg ikke kunne svare dem. Der lå jeg å erget meg fordervet over at de IKKE snart kunne holde kjeft. :hrm:

 

Mulig jeg var i en form for koma? :blush:

 

Men jeg lærte noe ut av det da. JEG ELSKER SØVN :love:

3116032[/snapback]

Samme skjedde med meg... Låg i søvne å dengte i tastaturet, gjett om jeg fikk høre det på skolen neste dag da? :whistle:

Endret av Shadow2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...