Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En tabbe jeg gjorde var følgende:

 

Jeg fikk vondt i armen etter 2 døgn spilling, litt tretthet rammet meg og, så jeg fant frem soveposen og la meg. Jeg la meg rett bak en sånn vegg såm kan dras frem og bak for å dele ett rom. Det jeg ikke var oppmerksom på va att det sto en diger høyttaler der. Det var ikke noe særlig behagelig for en U2 elsker å våkne opp rundt om klokken 6 på morgenkvisten til sånn trance musikk på full guff.

Jeg skall si dere jeg hoppet ut av soveposen :p

Lenke til kommentar

Det var jo ikke akkurat noe tabbe, men iallefall: Jeg arrangerte et lite venneLAN på 7 stk, og han ene som kom hadde jo ikkje peiling på data whatsoever, men når han sovnet så gikk meg og en annen opp og begynte å stappe peanøtter oppi nesen hans :thumbup: Og litt senere så gikk vi innpå windowsbruker kontoen til moren hans og skiftet bakgrunssbilde til ei dame som ble tatt i ræven :tease:

 

Fy faen, så morsomt.

 

Noen flere ting vi gjorde var jo å begrave han ene i pizzarester og cola og fullt av boss som lå rundt omkring.

 

Men det aller beste var jo på byLAN 2005. Når kom inn hadde jo vi fått sånne virus CD-er vi skulle bruke. En venn av meg begynte å pælme rundt med de på mandag når vi skulle pakke sammen. Den ene CD-en spratt ned i bakken, opp i flatskjermen til en fyr og la fra seg et fint lite hakk og deretter spratt den opp i pannen på flatskjermen sin eier.

 

Og litt før det hadde vi begynt å plage en annen venn av meg. Jeg hadde tilfeldigvis tatt med sugerør på byLAN fordi eg ville ikkje få så mye colasyre på tennene ;) Vi hadde bundet hendene hans fast og føttene fast. Så satt vi to stoler oppå han så han ikkje skulle komme seg løs. Eg satt oppå den ene stolen, og han fikk nesten tak i meg og røsket meg ned. Etterpå vi tok stolene vekk, og så tok alle sugerør fra meg, og plutselig stod det ca 7 mann rundt han og kilte han med sugerør over hele kroppen. Skan si han klikket! Fikk faen ikkje puste pga eg lo så mye. :!:

 

Så hvis du skal på byLAN til høsten, så anbefales det at du sitter med mine venner og meg. Garanterer fest og moro :D

Endret av Vaag1991
Lenke til kommentar

Var på et lite wow-lan hos en kamerat. Vi hadde tre store CRT-skjermer på et bord. Se illlustrasjoner under :p Nå Vi skulle rydde seinere løfta han ene kameraten min den ene skjerme bort fra bordet uten å tenke seg om. Plutselig var det ikke noe vekt på den siden. Bordet velta og to skjermer smalt rett i bakken. Heldigvis funke de etterpå :w00t:

post-53638-1142185393_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hvem i helvete tror det går ann og steke Grandiosa i en stekepanne :ermm:

5651586[/snapback]

 

Det går (utruleg nok) ganske bra men det er svært viktig å huske lokk over steikepanna.

 

Eg har vel eigentleg ikkje gjort nokon direkte tabbar på LAN, men ein eg var på LAN med klarte å velte stolen (ein litt større lenestol) bakover og lande på eit kakefat av glass. Det høyrer med til historia at det framleis var nokre kakestykke på fatet, og teppe på golvet.

Lenke til kommentar
Det var jo ikke akkurat noe tabbe, men iallefall: Jeg arrangerte et lite venneLAN på 7 stk, og han ene som kom hadde jo ikkje peiling på data whatsoever, men når han sovnet så gikk meg og en annen opp og begynte å stappe peanøtter oppi nesen hans :thumbup:  Og litt senere så gikk vi innpå windowsbruker kontoen til moren hans og skiftet bakgrunssbilde til ei dame som ble tatt i ræven :tease: 

 

Fy faen, så morsomt.

 

Noen flere ting vi gjorde var jo å begrave han ene i pizzarester og cola og fullt av boss som lå rundt omkring.

 

Men det aller beste var jo på byLAN 2005. Når kom inn hadde jo vi fått sånne virus CD-er vi skulle bruke. En venn av meg begynte å pælme rundt med de på mandag når vi skulle pakke sammen. Den ene CD-en spratt ned i bakken, opp i flatskjermen til en fyr og la fra seg et fint lite hakk og deretter spratt den opp i pannen på flatskjermen sin eier.

 

Og litt før det hadde vi begynt å plage en annen venn av meg. Jeg hadde tilfeldigvis tatt med sugerør på byLAN fordi eg ville ikkje få så mye colasyre på tennene ;) Vi hadde bundet hendene hans fast og føttene fast. Så satt vi to stoler oppå han så han ikkje skulle komme seg løs. Eg satt oppå den ene stolen, og han fikk nesten tak i meg og røsket meg ned. Etterpå vi tok stolene vekk, og så tok alle sugerør fra meg, og plutselig stod det ca 7 mann rundt han og kilte han med sugerør over hele kroppen. Skan si han klikket! Fikk faen ikkje puste pga eg lo så mye.  :!:

 

Så hvis du skal på byLAN til høsten, så anbefales det at du sitter med mine venner og meg. Garanterer fest og moro :D

5742141[/snapback]

 

Bare jeg som ikke syns noe av det var gøy?

Lenke til kommentar
første gangen jeg var på på lan så:

-sov jeg stående

-gikk i søvne

 

-sov med vid opne auger frammfor dataskjermen :blush:

 

 

Vart filma til og med av en kamerat :cry:

5747338[/snapback]

 

hehe.. hørtes kjipt ut :)

 

noe sier meg at du var bra trett da ^^

 

husker sit jeg var på lan.. snakka med dama på msn så sovna jeg i stoln :) helt plutselig.. hun trodde jeg ikke ville snakke med henne elns ^^ var litt morro :)

Lenke til kommentar
Sånn til info: Siste innlegg var over streken i forhold til hva vi tolererer av personangrep. Så ingengrunn til å gjenta slike innlegg - hold dere høflige og ordentlige nå :).

5748452[/snapback]

 

det er fin nordisk høflighet :p

man plager ikke folk som sover. eneste er at man kna vekke de vist noe enten har skjedd med PCn dems eller hvist det stenger og de må hjem pga hallen stenger

Lenke til kommentar
Og litt senere så gikk vi innpå windowsbruker kontoen til moren hans og skiftet bakgrunssbilde til ei dame som ble tatt i ræven

Ikke morsomt.

Noen flere ting vi gjorde var jo å begrave han ene i pizzarester og cola og fullt av boss som lå rundt omkring.

Ikke voldsomt morsomt.

Den ene CD-en spratt ned i bakken, opp i flatskjermen til en fyr og la fra seg et fint lite hakk

Jeg håper han kjøpte ny skjerm til ham?

plutselig stod det ca 7 mann rundt han og kilte han med sugerør over hele kroppen.

Den kan jeg gå god for. :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde et lan på rommet for 3 venner og meg, altså 4 totalt. Men siden han ene hadde 2 pcer og vi var fordelt på 2 bord ble det ganske mye ledninger. Vi bestilte en pizza og en sånn "dressing". Etter at jeg blir jækelsur på ene kameraten etter 2 timer med Solider of Fortune skal jeg kate sånn "dressing" på ham, jeg måtte jo bare bomme og treffe veggen så den er skitten som fy. Og en av oss har lagt et pizzastykke på stolen min, så det lukter ganske godt drit på rommet mitt.

 

Og giddalaus som jeg er venter jeg 4 dager med å vake det. Det luktet drit i 2 uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...