Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hvis du skal på byLAN til høsten, så anbefales det at du sitter med mine venner og meg. Garanterer fest og moro :D

5742141[/snapback]

 

 

 

Ikke faen, folk som plager folk som sover på LAN og generelt er drittunger skulle vært skutt.

5747353[/snapback]

 

Enig, lan skal jo være gøy for alle parter.

Lenke til kommentar

Min største lan tabbe må vere at jeg spilte Warcraft 3 etter å vere vaken i 50 timer!

 

når mapen va "loading" so sovna eg, og vakna igjen når en venn skrekk på meg at runden hadde begynt...sovna 5 sek etterpå ;) ( dette gjentok seg 4 gonger :whistle:)

 

en annen ting så var morosomt på same lan'et var et en venn hadde sovnet i stolen til en annen. så når han skulle ha dataen sin igjen så skrekk han og en annen i øyret hans...han våkna på sekundet :ermm: ( vi filma det ;) )

Endret av DanielKorshar
Lenke til kommentar

min veste var og sovne med pizzan i oven på et lite lan den ble stekt ca 7timer

 

men det aller verste jeg har vert borti var på åmli lan der en hadde glømt alt borset fra kabinettet som foresten ikke hadde netverkskort og han bodde ca 1time med bil unna hans første party :p

 

mens jeg slo av uv lyset inne i pcn korsluttet jeg bryteren og skjermkortet korsluttet :blush:

 

men en av fetterene mine kom på lan med modem isteden for netverkskort og viste ikke hva forskjellen var neste gang får han :hmm: på om han burde lære lit mer om data :p

Lenke til kommentar

hører det er mange som har glemt snettverks kortet hehe trodde det var integrert på de fleste hovedkort har altid vert integret på mine hovedkort helt siden 4800SE det var da jeg begynte å bygge pc.

 

ja jeg greide å glemme skjermkortet. etter at jeg hadde kjøt ny kjøler. på mitt gamle 5600kort.

Lenke til kommentar

Lite lan tabber sånn sett. Men to stk har vel preget mitt liv.

 

Dette var på et lokalt lan, og eg hadde nylig oppgradert maskina mi med ny harddisk, cdbrenner og nytt lydkort. Men pga en feil tok eg alt det nye ut for å feilsøke. Under mangel på nok søvn glemte eg ut disse delene, og pakket sammen og reiste hjem. Eg oppdaget det faktisk ikke før ei uke etter, og da var det for sent :thumbup:

 

Den andre er faktisk veldig morsom i ettertid. Det var på TG'00, eg, en kamerat og dama hans fant ut av vi skulle overnatte i kinosalen under matrix. Greit nok. Etter at eg sovnet begynte eg å bli svært kontaktsøkende, og la hodet mitt fint på skuldera til kameraten min, mens eg koste med magen hans. De(kamerat og dama) syntes da dette var svært morsomt, og filmet hele seansen. Det var ikke morsomt for meg da, men i dag er det faktisk noe å flire av. ;)

 

Eg kan ikke ha driti meg så mye ut, for i dag er eg gift med eks dama hans, og vi har en unge i lag. Vi er fortsatt kamerater da. Rart hvordan livet snur seg gitt...

 

Savner imo TG da...

Lenke til kommentar

det er noe med LAN. og det er at jeg har lært av mine feil og at lan bare går bedre og bedre forseg. er vel egentlig bare store lan slikt som noen som heter COC Lan. hvor vi gaffa en 12åring til veggen. hahaha det var morsomt det.

(han fikk svi siden han vekka oss midt i den 3timers lange søvnen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...