Gå til innhold

Half-Life 2 lanseres 16. november (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag bekreftet Vivendi endelig det de fleste har ventet på alt for lenge: Half-Life 2 er offisielt ferdig og klar til trykking. Spillet sendes til butikkene i november, og lanseres samtidig i hele 10 land.

Les artikkelen her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bøst... dagen før MoH Pacific Assault. Det eneste negative jeg kan finne er at min 700MHz ikke er noe å spiller verken HL2 eller MoH:PA på. Men gøyt blir det sikkert likevel. :)

Skrevet

3. gang jeg svarer, men trådene ser ut til å forsvinne og/eller bli stengt, hehe.

Uansett, GRATULERER folkens! :w00t: Dagen vi har venta på er endelig her....vel, på en måte da :p

Skrevet

Fint, :dribble: men likevel skuffende å vente i (nesten) én hel måned til! Når det allerede er klart. De skulle hemmeligholdt det til 15.november... eller kanskje bare gitt det ut i morgen. :roll:

Skrevet

Må nesten le....visse her er til og med misfornøyd når spillet faktisk er gått gull. Hva forventer dere egentlig? At du skal få besøk hjemme med en egen gullbelagt DVD med spillet på når nyheten slipper? Er dere så utrolig spesielle i forhold til resten av verden? Bortskjemte drittunger!

Nå skal vi feire, ikke syte!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...