Gå til innhold

Jobb og utdanning?


Tror dere det er et behov for et utdanningsforum her?  

174 stemmer

  1. 1. Tror dere det er et behov for et utdanningsforum her?

    • Ja
      135
    • Nei
      23
    • Usikker
      16


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (zebe @ 13/10/2004 : 19:17)
Hva med at HW kunne fått opp en ny forumseksjon som omhandler Jobb og utdanning? Hadde vært en meget god ide mener jeg.  :)

God ide! Er tross alt en del som holder på med utdanning/er nyutdannet her inne. Kunne for så vidt være interessant med litt flere artikler som går på IT-markedet også. Ikke bare produktene.

 

edit:

Ser gjerne for meg en mulighet for å utveksle jobberfaringer og få et kontaktnett på tvers av fylker/byer.

Endret av erikindre
Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 16/10/2004 : 00:35)
QUOTE (Ueland @ 15/10/2004 : 11:50)
Diskusjon startes internt om det.

Har dette noe med noen av sidene i hw-nettverket å gjøre, eller skal vi ha enda flere off topic-forum og gjøre den kategorien enda større? Håpløst.

Vel. Uansett hvordan du vrir og vender på det, så har vi disse trådene som omhandler disse temaene. Jeg syns det kunne vært fint å få skille dem ut litt, spesielt siden de nå blir plassert litt her og der, og det er vanskelig å få med seg alle. Det må jo selvsagt analyseres om det er marked for et slikt forum, men jeg tipper det er det.

Syns det er dumt at de trådene skal gå i Annet og Søppel innen OT.

Lenke til kommentar

QUOTE (erikindre @ 17/10/2004 : 21:03)
Hvordan går det her? Hvor lenge tar en intern diskusjon?

Lenger enn to dager i hvert fall. ;)

 

Støtter det her jeg. Tråder som hadde passet i "Jobb og utdanning" blir spredd over hele off-topic, uten noe sted hvor de kan henge sammen stakkars. :(

Lenke til kommentar

QUOTE (Natrium @ 20/10/2004 : 20:39)
Dette er en genial ide mener jeg.. Kanskje få den opp å gå fort. det er jo nå, bla. jeg skal snart begynne å søke til videregående, og jeg lurer som bare faen.

Hehe..samma her

 

Hadde vært helt topp med en utdannings seksjon her på forumet :w00t:

Endret av eirik99
Lenke til kommentar

QUOTE (DesertGlow @ 22/10/2004 : 16:19)
Forumstyret har sin tvil om det er et behov for et slikt forum. Hvor mange vil benytte seg av noe slikt? Satt opp en liten poll for å se hvor mange som bryr seg om saken...

Jeg ville i alle fall HELT KLART benyttet meg av dette forumet. Har flere spørsmål selv og kan sikkert hjelpe til.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...