Gå til innhold

Jobb og utdanning?


Tror dere det er et behov for et utdanningsforum her?  

174 stemmer

  1. 1. Tror dere det er et behov for et utdanningsforum her?

    • Ja
      135
    • Nei
      23
    • Usikker
      16


Anbefalte innlegg

QUOTE (Foxtrot @ 26/10/2004 : 11:38)
Jeg ser ikke helt at denne kategorien med utdanning og jobb vil passe inn under Hardware.no konseptet, hvis det finnes et slikt konsept.

Tja.. Man har allerede en Off Topic-del.. Bil og Motor har vel ikke allverden med HW å gjøre heller, men man klager ikke fordet..

 

Et slikt forum kan få folk til å velge utdanning innen data, og gi en oversikt og en møteplass for slikt..

 

Om noen moderatorer med litt makt hadde sagt noe, så hadde kanskje noen blitt litt klokere.. Pollen sier vel sitt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (DesertGlow @ 26/10/2004 : 18:34)
Folk krangler så busta fyker om hva dette forumet skal inneholde, og så vil dere at vi skal ta en avgjørelse? Først må vi ha et konkret forslag å forholde oss til.

Kanskje en idè å si dette til oss, ikke bare nevne det såvidt når noen spør..?

 

Så vi skal altså komme med et konkret forslag på underkategorier og hva disse skal inneholde..?

Lenke til kommentar

Enig med DG her. Før forumstyret (og andre) kan ta stilling til om de ønsker et forum må det foreligge et konkret forslag der det er beskrevet hva som skal diskuteres i forumet. Det virker veldig uklart om det skal være et forum der man diskuterer jobb og utdanning, eller om det skal være et leksehjelpforum (eller beggedeler).

Endret av oro2
Lenke til kommentar

Jeg foreslår en underkategori til Off Topic som heter Jobb og utdanning. Kategorien skal være ment brukt til diskujon rundt jobbsituasjonen som gjelder, fremtidig jobbsituasjon, yrkesvalg, hvordan best forberede seg til et yrke (hvilken utdanning), etc. Kategorien skal ikke være en kategori for leksehjelp eller skoleprat for grunnskolen. Ting som omhandler VGS kan godtas dersom det settes i sammenheng med jobb.

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 26/10/2004 : 21:04)
Jeg foreslår en underkategori til Off Topic som heter Jobb og utdanning. Kategorien skal være ment brukt til diskujon rundt jobbsituasjonen som gjelder, fremtidig jobbsituasjon, yrkesvalg, hvordan best forberede seg til et yrke (hvilken utdanning), etc. Kategorien skal ikke være en kategori for leksehjelp eller skoleprat for grunnskolen. Ting som omhandler VGS kan godtas dersom det settes i sammenheng med jobb.

:thumbup:

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 26/10/2004 : 21:04)
Jeg foreslår en underkategori til Off Topic som heter Jobb og utdanning. Kategorien skal være ment brukt til diskujon rundt jobbsituasjonen som gjelder, fremtidig jobbsituasjon, yrkesvalg, hvordan best forberede seg til et yrke (hvilken utdanning), etc. Kategorien skal ikke være en kategori for leksehjelp eller skoleprat for grunnskolen. Ting som omhandler VGS kan godtas dersom det settes i sammenheng med jobb.

godt formulert!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...