ManagHead Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Har du Asus hk Pels? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Sånn ser det ut nå. Det var en ny vri Du har vel ikke et svart ark også ? Det hadde bare blitt ennå bedre.. Ble fint og ryddig Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Har du Asus hk Pels? Ja et ASUS A7V600 @m3tro89: Hehe. Joa, da ser man ikke alle de andre kablene http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=424484 Skal bytte den ut med resten av støydempingsmattene Da blir det bra vettu Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Sånn ser min ut nå, med nytt strømnett med kabelstrømper Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Det så pent ut DarkStarr! Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Takker fikk det nye strømnettet idag og har akkurat satt det inn, ble fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Sånn ser det ut nå. Det var en ny vri Du har vel ikke et svart ark også ? Det hadde bare blitt ennå bedre.. Ble fint og ryddig Fikset nå Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Fint og pent Pels, har du et oversiktsbilde? Du og DarkStart, nice Forresten Pels, hvor ble det av Radiatoren? Endret 1. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 hadde en tidligere post med bilde av pc'en. da hadde jeg q-tec psu.. nå har jeg byttet psu så jeg slenger inn nytt bilde.. Hater ide kabler.. det skulle ha vært s-ata cd-rommer. for den kabeln tar sinnsykt med plass.. skal kjøpe ide kabel med kabestrømpe etter hvert.. ikke så veldig ryddig der nå (psu'en har 6 drev. og 2 s-ata drev og 2 floppy drev.. jeg bruker 1 s-ata drev og 2 vanlige drev... så det er sinnsykt mange plugger til overs som jeg har prøvd å sjule rundt om kring.. fortell hva jeg burde forbedre\endre på.. btw: pc'en ble mye mer stabil og stillere etter psu bytte.. hærlig:) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 complexity: Er det plass til de overflødige kablene bak hk-brettet? Ser bedre ut da. Ryddet i bunnen av kabinettet kanskje? Så litt rotete ut der. Finnes faktisk S-ATA CD/DVD-spillere/brennere (om jeg ikke husker 100% feil) og ellers kan du jo kjøpe/lage runde IDE-kabler Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Finnes sata DVD iallefall CD rom.... Kjøp deg runde kabler ja, eller lag selv Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Mitt kabinett! Skal sleeve kablene mellom dvd'en og skjermkortet i rødt, samt den "nymodda" strømtilførselen til skjermkortvifta mi . Endret 2. juni 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
Obix Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Her er mitt forsøk på kombinasjon av vannkjøling og ryddighet. Har funnet ut at det ikke er lett og forslag til forbedring mottaes med takk! Må få tilføye at det i tillegg til de to radiatorene som dere kan se på bilde så er der også montert en dual radiator av type Watercool HTF3 i front av kabinettet. Den er selvfølgelig montert på innsiden med 2 stk 120mm vifter som skyver luft gjennom den. Endret 2. juni 2005 av Obix Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Obix: Til forandring så har jeg faktisk ingenting å utsette på ditt kabinett Meget pent og fine fargekombinasjoner, og har en svakhet for de lekre slangene! Syns det så ryddig ut jeg! Og svart hovedkort er et must! (Se sigg for mer info ) Lenke til kommentar
Obix Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 tørrfisk: Takk for en kjapp (og i mitt tilfelle kjempepositiv) tilbakemelding Det er alltid hyggelig med synspunkt fra annet hold for det er som regel alltid en mulighet til å gjøre ting bedre/penere/annerledes. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Her er mitt forsøk på kombinasjon av vannkjøling og ryddighet. Har funnet ut at det ikke er lett og forslag til forbedring mottaes med takk! Må få tilføye at det i tillegg til de to radiatorene som dere kan se på bilde så er der også montert en dual radiator av type Watercool HTF3 i front av kabinettet. Den er selvfølgelig montert på innsiden med 2 stk 120mm vifter som skyver luft gjennom den. Du har vannkjøling på alt utenom CPU'n? Lenke til kommentar
Obix Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 fUzZy^: Om det muligens ikke ser sånn ut så e der vannkjøling på CPU'n også Den store vifta midt i bilde er for rammen (ønsker å vannkjøle den også). Rett under denne vifta skimter du vanntilkoblingene til CPU blokka. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Her er mitt forsøk på kombinasjon av vannkjøling og ryddighet. Har funnet ut at det ikke er lett og forslag til forbedring mottaes med takk! Må få tilføye at det i tillegg til de to radiatorene som dere kan se på bilde så er der også montert en dual radiator av type Watercool HTF3 i front av kabinettet. Den er selvfølgelig montert på innsiden med 2 stk 120mm vifter som skyver luft gjennom den. Du har vannkjøling på alt utenom CPU'n? Haha, blind eller? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Her er mitt forsøk på kombinasjon av vannkjøling og ryddighet. Har funnet ut at det ikke er lett og forslag til forbedring mottaes med takk! Må få tilføye at det i tillegg til de to radiatorene som dere kan se på bilde så er der også montert en dual radiator av type Watercool HTF3 i front av kabinettet. Den er selvfølgelig montert på innsiden med 2 stk 120mm vifter som skyver luft gjennom den. Najs kabinett Men den lille krets dingsen med talla på, hva er den fornoe og hva brukes den til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg