Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er neon og uv det samme??? jeg bruker neon lys i pc'en min og det blir mye bedre synes jeg... er ikke noe som lyser på det blir bare sånn at det er lys inni der man ser ikke hvor det kommer i fra.

 

hare bare 1*30cm rød neon jeg da... til bil egentlig men det lyser noe sykt.

Lenke til kommentar

MaG-Dr.Dre: Hadde du hatt kun de blå katodene nede, og de røde oppe, så kunne det blitt stiligt (har sett det selv) men hvorfor måtte du blande den grønne inn?

andreg: Så fint ut inni der egentlig, litt som kan ryddes, men ellers helt fint :thumbup:

aklla: SÅ ikke så vært ut, men du må rydde oppe for at dette kan bli godkjent :tease: Har du planer om det?

Lenke til kommentar
Byttet kabinett nå, så her er nytt bilde.

Kunne nok ryddet litt mer, men akkurat nå er jeg lei av å sleeve og trekke kabler...

halla jeg har samme chipset vifte som deg. har du problemer med at den bråker noe SYKT!!!!!! noen ganger akkuratt som noe går tregt inni der hhee :p ..... fy **** å irritert jeg er på det.

Lenke til kommentar
bygde denne for noen dager siden:

 

edit: noen komentarer?

tror ikke hardisken din liker å ligge sidelengs... har lest flere plasser at man sliter ut motoren og slikt lettere i den da den må gå opp og ned istede før til siden (lesehodet) og at hdd'en har mye kortere levetid da..

Skal ikke si at det ikke stemmer, men jeg tviler på det..

F.eks Lian Li har kabinetter der disken ligger sånn, og tviler på at de ikke tenker igjennom det de gjør ;)

Lenke til kommentar
MaG-Dr.Dre: Hadde du hatt kun de blå katodene nede, og de røde oppe, så kunne det blitt stiligt (har sett det selv) men hvorfor måtte du blande den grønne inn?

andreg: Så fint ut inni der egentlig, litt som kan ryddes, men ellers helt fint :thumbup:

aklla: SÅ ikke så vært ut, men du må rydde oppe for at dette kan bli godkjent :tease: Har du planer om det?

Meg du tenker på, eller? ;)

Lenke til kommentar
Det er ikke lett å plasere kablene. Har en del LED og vifter som krever at viften/LED ikke er alt for langt unna. Ledningene er ikke så lange.

 

Har gjort om litt nå, new style ;)

 

http://img18.echo.cx/img18/7715/cimg28153pd.jpg

Noen forslag til forandring? Tar gjerne imot tips.

det er vel liten vits og ha ned grønne vifta til hardiskene der ville jeg tro, det kan jo ikke komme mye luft igjennom...

Lenke til kommentar
Byttet kabinett nå, så her er nytt bilde.

Kunne nok ryddet litt mer, men akkurat nå er jeg lei av å sleeve og trekke kabler...

halla jeg har samme chipset vifte som deg. har du problemer med at den bråker noe SYKT!!!!!! noen ganger akkuratt som noe går tregt inni der hhee :p ..... fy **** å irritert jeg er på det.

Har også den. Min bråker bare i begynnelsen når maskin starter. Den må bare "varme opp" først ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...