Gå til innhold

MSN messenger 7 (beta)


ebso86

Anbefalte innlegg

Så i dag at messenger 7 var lekket ut på nettet og bestemte meg for å teste det. Må si at jeg er positivt overrasket. Den største nye forandringen er vel de nye "wink" og "nudge" funksjonene som du kan bruke til å sende morsomme ting til den du snakker med sin skjerm og tiltrekke oppmerksomhet med nudge.

 

Andre nyheter er at loggen er mye mer integrert, samtalene fortsetter på en måte fra forrige samtale.

 

Noen andre som har noen meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så i dag at messenger 7 var lekket ut på nettet og bestemte meg for å teste det. Må si at jeg er positivt overrasket. Den største nye forandringen er vel de nye "wink" og "nudge" funksjonene som du kan bruke til å sende morsomme ting til den du snakker med sin skjerm og tiltrekke oppmerksomhet med nudge.

 

Andre nyheter er at loggen er mye mer integrert, samtalene fortsetter på en måte fra forrige samtale.

 

Noen andre som har noen meninger?

Gir du link til hvor man kan laste det ned? Finner ikke ser du :blush:

Lenke til kommentar

Har brukt betaen en stund selv og er fornøyd. Ikke minst liker jeg det nye designet med mulighet for å fjerne ramma rundt. (slik du kan på mediaplayer 9.0)

 

Har ikke prøvd nen av de andre funksjonene som nudge, siden det ikke fungerer mot eldre versoner av messenger.

 

Foreløpig er jeg fornøyd.

 

 

XenZor

Lenke til kommentar
Jeg holder meg unna MSN Messenger 7 til Patchou har laget en MSN Plus som er kompatibel med den.

Samme her :!:

Samme her!! Tenkte ikke på det, og innstallerte msn 7.0. Det er en del morsomme gimmicks, men jeg kommer til å bli SVÆRT lei av "nudge" funksjonen merker jeg :p For dere som lurer: innstaller det og sjekk hva det er, for så å avinnstaller det og vent på en skikkelig versjon!

Lenke til kommentar

Jeg synes nye msn er bra jeg! Likte det med bilder på påloggings vinduet som spretter opp!

 

Offtopic; Noen som vet hva som kan være galt når jeg ikke får koblet til msn når jeg har internett gjennom en gateway?(KObler gjennom en annen maskin). Når jeg kobler direkte utenom gateway'en kommer jeg meg enkelt inn. Dette er ikke noe som har kommet med beta'en, men det har vert sånn på alle messenger versjoner.

Lenke til kommentar
Alle som har MSN Messenger 7.0 Beta vil i løpet av i dag og torsdag måtte avinstallere denne og installere 6.2 igjen. Dette er fordi MSN vil stenge for brukere med denne builden. Kilde: neowin.net

Pssss... Bare å instalere en ny patch som fjerner det problemet :D Altså kan jeg fortsette å plage folk med sånne iriterende figurer i fullskjerm og "shocking" :!:

 

Jeg skjønner ikke hvorfor noen klager og sier at MSN 7 bare er dritt.. Greit nok at det er litt tåpelig med alt det tullet, men det er jo bare å slå av. Ellers har du mange forbedringer. F.eks ser du bilde av folk når de logger på. Ditt eget bilde i et samtalevindu blir ikke så knøtt-lite, det blir normal størelse slik som andre ser det. Chat-log fra forige samtale dukker alltid opp :)

 

Før du logger på kan du sette status til "Borte" eller "Appear offline" osv... Så slipper du å "gjemme deg" etter at du har logga på. Ellers er det mye diggere å bruke. Skikkelig smoooth :D (hvis du har brukt patch til å fjerne reklame da..)

Endret av megavolt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...