Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6280 i 05 på:

 

66.81 forceware

 

6800GT@ULTRA

 

P4 [email protected]

 

OCZ PC3200

 

 

 

i875p Chipset

Få se compare-URL er du snill..

 

-------------------------------------------------------

 

 

 

Hva er så vanskelig med å legge ut compare? ALLE benchmarktrådene på formuet er fulle av alt annet enn linker til screenshots og compare-url´s. På tide å la yummy rydde opp litt her virker det som.

IE. banke litt vett inn i medlemmene.

Endret av formann
Lenke til kommentar

5425 gt6800 "ultra" gs

 

Vet grendal vi er tre stykker nå som har spurt om bevis uten svar, men over 5000 er jo mulig :thumbup:

 

Edit: tror han har forvekslet 5 med den 6èren, da blir tallet i alle fall helt riktig i forhold til det han skall få

 

Hmm har alle iis oppe eller siden dere får lagt ut bildene? legger gjerne ut bevis selv haddet jeg vist hvordan, jeg er ikke registerert 3dmark bruker så jeg får ikke noe link derfra=?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

5334 (orb)

 

Har akkurat installert danger den blokka, fy faen for en jobb! Første gangen hadde ikke gpu skikkelig kontakt, så jeg måtte pelle av alt en gang til :roll: Måtte bøye sata kontaktene på hovedkortet for å få på plass kortet. Trangt!

 

Etter at kortet var skikkelig installert klokka jeg maks i EXPERTool (420/1200) og kjørte 3dmark uten artifacts. Jeg tror kortet går en del lenger, load temp ligger nå på ca 50 grader. Det kan tyde på litt dårlig kontakt med gpu fortsatt, men det går da greit.

 

Maskinvare er 3500+@stock, gigabyte knsnxp(?)-939, ocz 3700 EB, gainward 6800GT "2400/Ultra" GS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...