Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5519

 

Gainward 6800GT "2400/Ultra" GS @ 434/1241

 

Går nok enda litt lenger, men jeg rakk ikke teste til jeg "traff veggen". Forøvring så står det 450/1242 i orb linken, det stemmer ikke. Jeg kjørte en runde på den klokken, men scoren ble så dårlig at jeg klokket ned. Desverre så ble alle run etter dette oppført med denne hastigheten.

 

Vannkjølt med danger den blokka.

 

Edit: Klarte 5 flere marks :w00t: @ 438/1247

Endret av abraxa
Lenke til kommentar
Altfor lavt i forhold til dine specs. Hvilken driver bruker du?

Hehe satt og ventet på den.

 

Bruker driveren som følgte med skjermkortet, den er fra 06.1.2004. Hadde nyere driver før men så måtte jeg reinnstallere windows pga noe herk og så har jeg ikke giddet å legge inn oppdaterte drivere siden jeg snart skal flytte dette skjermkortet over i et annetsystem.

 

Alle spill funker jo top, så jeg ser ikke noe grunn til å legge inn nye drivere bare for å få høyere score når jeg skal flytte kortet om noen uker uansett.

 

Får heller komme med oppdatert score senere når jeg har fått kortet inni den nye maskina. ;)

Lenke til kommentar
hva tror du jeg skulle ha fått da?

Tjah, 4-5000 poeng burde absolutt være oppnåelig. I alle fall sammenlignet med mitt eget system, som er noe hakk dårligere. Har på det meste klart rundt 4200 med en XP-M2400 og et Gainward 6800-kort.

Foreslår at du kikker igjennom tråden. Det er sikkert mange her med omtrent samme oppsett som det du har, så sjekker du deres resultater.

Lenke til kommentar

Jeg fikk 1300 poeng

 

Har sett en del lignende oppsett i posten og de får en del høyere score en meg. Hva er galt?

 

Makinen er en

Shuttle SB61G2 Aluminium 1x5.25 2x3.5 i865G 1PCI 1AGP 2DDR-DIMM

 

Intel Pentium 4 Northwood 3.0GHz -C Hyperthreading 512Kb

800MHz bulk/tray Socket 478

 

2x TwinMOS Original 512Mb DDR-DIMM PC3200/DDR400 184pin 400MHz

 

Connect3D Radeon 9800Pro 128Mb DDR TV-out DVI Retail AGP

 

Har Catalyst 4.0.100 driverne. Kan dette være problemet eller er det noe som ikke samkjører i systemet mitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...