Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2176 marks

 

Specs:

 

Sapphire ATI Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB 256bit

Intel Pentium 4 2.8GHz Boxed

Corsair TWINX1024-3200 DDR-DIMM 1024MB

 

Syns ikke det var så mye å skryte av. Hvilken driver bør jeg bruke til skjermkortet? Ikke noe beta-tull... Noe mer jeg kan gjøre uten å flashe/klokke?

Lenke til kommentar
Nå har jeg lært meg å legge inn futuremark lenke, joho :D

Min score

Og så fant jeg ut at det klokka litt lenger ved å skru av FastWrite. Og ikke la dere forvirre av 9800xt, det er ikke et slikt, men et 9800pro fra MSI med XT kjerne

Jeg ville prøvd å kjøre med Fastwrite on hadde jeg vært deg. Det er endel å hente på det med A64 systemer (wr innehaver kjører med FW on).

Lenke til kommentar
Nå har jeg lært meg å legge inn futuremark lenke, joho :D

Min score

Og så fant jeg ut at det klokka litt lenger ved å skru av FastWrite. Og ikke la dere forvirre av 9800xt, det er ikke et slikt, men et 9800pro fra MSI med XT kjerne

Jeg ville prøvd å kjøre med Fastwrite on hadde jeg vært deg. Det er endel å hente på det med A64 systemer (wr innehaver kjører med FW on).

Jeg spurte på en annen tråd hva FastWrite gjør for noe, men fikk ikke noe svar der så jeg kan jo spørre her også. Hva gjør FastWrite?

Lenke til kommentar
Jeg spurte på en annen tråd hva FastWrite gjør for noe, men fikk ikke noe svar der så jeg kan jo spørre her også. Hva gjør FastWrite?

 

Såvidt jeg vet gjør fastwrites sånn at alle teksturene i spillet holdes i skjermkortminne og ikke blir flyttet over på system minne. D.v.s at "bufferen" på skjermkortet blir fult opp for så og bli slettet veldig fort slik at du slipper lagg når teksturene går over på systemminne.

 

Om noen mener jeg tar feil så er det bare og korrigere meg ;)

 

Edit: Og da er det ganske logisk og trekke den slutningen at 128 mb skjermkort og under bør ha fastwrites av, og 256mb skjermkort bør ha fastwrites på :)

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...