Gå til innhold

Hvordan har du sikret datamaskinen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei..

Jeg tenkte jeg skulle høre hva slags sikkerhetsløsninger dere bruker??

Hvilke programmer har du innstallert og er du fornøyd med dem?? Gi gjerne en karakter på 1-10 eller/og en kommentar til programmet.

Gi også dine tips til hvilke programmer du mener andre burde anskaffe.

 

Min sikkerhetsløsning:

 

Norman virus control - karakter: 5. Den fulgte med pc'en så jeg bruker det fortsatt.

Norman personal firewall- en helt grei brannmur ;)

Ad-aware se personal v.1.05 - Ett skikkelig bra program som jeg anbefaller alle å anskaffe. :D

spybot search og destroy 1.3 - Et bra program som funker veldig bra i kombinasjon med ad-aware.

 

Trial:

Nod 32 antivirus system - Følte at jeg trengte noe i tillegg til norman. Et knallbra antivirusprogram.

The cleaner - akkurat anskaffet dette programmet som skal oppdage trojanere på maskinen. vorker bra :yes:

 

Da har jeg lyst til å høre alle deres sikkerhetsløsninger. :hmm:

 

Edit: Endringer og skrivefeil

Norton 2k4 antivirus og firewall!!!!

tar alt!!!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
*snip*

hmm..hvordan jeg sikrer datamaskinen ?

Fysisk: Lar være å rydde, i håp om at hvis det skulle komme en innbrudstjuv inn vindauget, så finner`n ikke frem.

 

Fra den "wide webben": Lar være å la andre enn meg surfe på dataen, eller vanlig datavett med avast(nylig installert) og ...ja, det var igrunn det hele.

Eneste gangen jeg hadde virus, var da en kompis var innom på noen delte mapper jeg hadde(lan) og utbrøt: "du, har du virus ?"

 

 

Kanskje jeg er heldig ?

 

 

>Edit: "the return of Leif"

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...