Jump to content
Sign in to follow this  
Ingar

Hvorfor må avatarene være i bare 80 x 80 piksler?

Recommended Posts

Og bare 6 kb. Jeg mener, de som sitter på isdn og hva verre er kan jo bare slå de av. Synes 100 x 100, og max 20 kb hadde passet fint :)

Edited by INGaR

Går vel litt på å gi alle samme opplevelse (ISDN-brukere).

Selv synes jeg det er en perfekt størrelse, det er tross alt innholdet i postene som er det viktige, ikke halve skjermen av avatarer.

Enig med PoleCat her ja! Det er fryktelig irriterende å lese på et forum der de har hele sider med avatarer og bilder i signatru så en må lete seg fram til det de faktisk har skrevet!

Gi meg _en_ eneste god grunn til at vi skal se ut som et juletrelys med signaturer som har 100x500 pixlers bilde og 100x100 pixlers animerte avatarer. :)

QUOTE (Ueland @ 20/09/2004 : 09:21)
Gi meg _en_ eneste god grunn til at vi skal se ut som et juletrelys med signaturer som har 100x500 pixlers bilde og 100x100 pixlers animerte avatarer. :)

For å utnytte hele datamaskinens potensiale.

Nå tok jeg ett eneste søk på Google etter et animé-forum, og hva fikk jeg opp på førsteplass? En side som beskriver problemet så utrolig bra.

Behold the juletre: http://www.anime-forums.com/viewtopic.php?t=50361

Edit: for øvrig syns jeg personlig en avatar er noe man bruker for å kjenne igjen en bruker, så det at ISDN-folk bare kan slå grafikken av, er et dårlig argument.

Edited by psilocybe

Synes avataren generellt er en veldig fin funksjon fordi den rett og slett hjelper meg å kjenne igjen folk.

Jeg er også veldig fornøyd med hvordan det er idag (80x80, 6kb).

Skjønner derimot ikke hvorfor dere begynte å blande inn signaturen og bruke det som et argument mot trådstarter?

Uannsett, behold det som det er idag er min mening i hvert fall.

Tja, hva med å sette den opp til 150 da? Det er jo ikke sååå mye mer enn 125...

Håper dere tar poenget til meg og psil nå ;)

QUOTE (Blib @ 21/09/2004 : 11:54)
Tja, hva med å sette den opp til 150 da? Det er jo ikke sååå mye mer enn 125...

Håper dere tar poenget til meg og psil nå ;)

Ta heller og rund opp til 100. 80 blir for lite og 125 for mye. ;):p

Sign in to follow this  

• Create New...