Gå til innhold

Hvorfor må avatarene være i bare 80 x 80 piksler?


Anbefalte innlegg

80x80 klarer seg i lange baner. Som det allerede har blitt argumentert med, så er ikke kule avatarer hensikten med dette forumet. Jeg stemmer heller for redusering av størrelsen før jeg stemmer for større avatarer. Grensen på bare fire linjer med tekst i signaturen er også veldig bra. Og forresten, Rockmann, har du som hobby å bruke ulovlige avatarer? Ikke at din dukker opp før man åpner selve URL-en da, men...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (SnowDOG_ @ 21/09/2004 : 06:55)
Syns faktisk 125 er akkurat perfekt. Hehe 100x100 hadde vært helt fint uten at de så ut som "juletre"

Bare se på denne: http://www.purebredpuppy.com/forum/viewtopic.php?t=8627

Det der er tross alt et forum for hundeinteresserte, altså et forum der det gjerne legges ut masse bilder. Det er nok ingen på det forumet som har noe imot å se på hundebilder.

 

Enig med EJH; siden dette (hovedsaklig) er et dataforum, er vel ikke vits i å brife med fete avatarer? Det blir jo mindre plass til teksten i innleggene, og mindre oversiktlig. Syns egentlig at 80*80px er i største laget. For all del, ikke la dette bli et tegneserieforum!

Endret av atrax
Lenke til kommentar

QUOTE (psilocybe @ 20/09/2004 : 14:44)
Nå tok jeg ett eneste søk på Google etter et animé-forum, og hva fikk jeg opp på førsteplass? En side som beskriver problemet så utrolig bra.

Behold the juletre: http://www.anime-forums.com/viewtopic.php?t=50361

Edit: for øvrig syns jeg personlig en avatar er noe man bruker for å kjenne igjen en bruker, så det at ISDN-folk bare kan slå grafikken av, er et dårlig argument.

å herre, ikke la dette skje med dette forumet :scared: var det tekst der i det hele tatt? fikk tårer i øynene skjønner dere

Lenke til kommentar

QUOTE (eXploid @ 20/09/2004 : 14:23)
QUOTE (Ueland @ 20/09/2004 : 09:21)
Gi meg _en_ eneste god grunn til at vi skal se ut som et juletrelys med signaturer som har 100x500 pixlers bilde og 100x100 pixlers animerte avatarer. :)

For å utnytte hele datamaskinens potensiale.

Hva hjelper vel en super-pc hvis du har modem?

 

Synes 80x80 er helt fint. For meg er avatar bare et kjennemerke på en bruker. Man kjenner det igjen uansett om det er 80x80 eller 100x100. Tross alt innholdet i postene som teller.

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 22/09/2004 : 23:06)
Du får det ikke før du klarer å argumentere deg fram til det med sakelige argumenter i alle fall :)

Pelle. Ja, dessverre

Javel, hva mener du jeg skulle argumentert med da? Jeg bare vil ha det. Teit at 98% av forumbrukerne skal lide for at noen nisser enda ikke har ADSL.

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 23/09/2004 : 15:36)
QUOTE (enden @ 22/09/2004 : 23:06)
Du får det ikke før du klarer å argumentere deg fram til det med sakelige argumenter i alle fall :)

Pelle. Ja, dessverre

Javel, hva mener du jeg skulle argumentert med da? Jeg bare vil ha det. Teit at 98% av forumbrukerne skal lide for at noen nisser enda ikke har ADSL.

Hvordan kan du komme med et sånt argument? Lider ikke vi ISDN-brukere nok som det er? Betaler i dyre dommer for elendig hastighet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...