Gå til innhold

Hvorfor må avatarene være i bare 80 x 80 piksler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller vi kan bare la det være som det er. Det er faktisk ikke så lenge siden vi hadde en grense på 60x60px.

 

Som jeg har skrevet før, dette er et forum for hardware-interesserte, og den informasjonen den enkelte bruker poster skal være i fokus. En avatar er en grei måte å gjenkjenne en bruker på, men det er også alt.

 

Å kreve at ISDN-brukere skal slå av avatarer fordi en eller annen fjert vil ha 3600 ekstra piksler på sin avatar, slår meg som utrolig egoistisk.

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 23/09/2004 : 15:36)
QUOTE (enden @ 22/09/2004 : 23:06)
Du får det ikke før du klarer å argumentere deg fram til det med sakelige argumenter i alle fall :)

Pelle. Ja, dessverre

Javel, hva mener du jeg skulle argumentert med da? Jeg bare vil ha det. Teit at 98% av forumbrukerne skal lide for at noen nisser enda ikke har ADSL.

Det er jo ikke deres feil at de ikke har tilbudet! og hvem pokker er det som sitter å glor på avataren i stede for det de skriver? :ermm:

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 23/09/2004 : 15:36)
Javel, hva mener du jeg skulle argumentert med da? Jeg bare vil ha det. Teit at 98% av forumbrukerne skal lide for at noen nisser enda ikke har ADSL.

At det går an å være så naiv. Det er tydeligvis ikke bare amerikanere som ikke evner å se lengre enn sin egen ytterdør

Lenke til kommentar

QUOTE (KAS @ 25/09/2004 : 19:47)
At det går an å være så naiv. Det er tydeligvis ikke bare amerikanere som ikke evner å se lengre enn sin egen ytterdør

Jasså? Jeg tviler på at mer en 2/100 aktive forumbrukere har ISDN-linje.

 

Mulig det kan være et par til, men man kan som sagt ikke ta hensyn til SÅ små grupper i alle slags saker.

Lenke til kommentar

Herre INGaR. Nå må du ta i betrakning at ikke alle her i vårt lille land har muligheten til å få bredbånd av forskjellige grunner. Så da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder humpe fram med slike argumenter. Som psilo sa, avatarene er det folk kjenner igjen folk på noen ganger osv. Man skal ta hensyn til alle brukerne, til-og-med de med 14,4 kbit (hvis det enda finnes da).

 

Alastor: Genialt forslag! Lag en 500x500 stor stjerne i stedet for avatar hos de "nissene" som enda har ISDN, så slipper vi dem en gang for alle! Så kan vi kose oss med gigantiske avatarer og kanskje, bare kanskje, kan vi tillate oss å ha enorme signaturbilder også?

 

:roll:

Endret av Rippo
Lenke til kommentar

Herregud hvor folket overreagerer. Slik som dere holder på tørs kanskje ikke folk å si sin mening lenger, i frykt for at det kommer en arme med folk som vrir og vrenger på alt man sier. Dere er selvfølgelig livvredde for at det kommer en poll. En poll er anonym, og da vedder jeg på at det er langt over 2 % (kanskje 60) som stemmer ja.

 

Uansett, jeg tviler på at de få ISDN-brukerne engang merker noen utrolig forskjell, litt større avatarer eller ikke.

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 26/09/2004 : 23:50)
Herregud hvor folket overreagerer. Slik som dere holder på tørs kanskje ikke folk å si sin mening lenger, i frykt for at det kommer en arme med folk som vrir og vrenger på alt man sier. Dere er selvfølgelig livvredde for at det kommer en poll. En poll er anonym, og da vedder jeg på at det er langt over 2 % (kanskje 60) som stemmer ja.

Uansett, jeg tviler på at de få ISDN-brukerne engang merker noen utrolig forskjell, litt større avatarer eller ikke.

Skjønner ikke hva du syter om, om en avatar er 100X100 eller 80X80 er et fett da de fleste leser hva folk skriver og ikke hvilken avatar de bruker :ermm:

Jeg kan bare se at du vil ha det slik og ikke noen god grunn, hvorfor har du ikke en god grunn til å ha større avatarer?.

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 26/09/2004 : 23:50)
Herregud hvor folket overreagerer. Slik som dere holder på tørs kanskje ikke folk å si sin mening lenger, i frykt for at det kommer en arme med folk som vrir og vrenger på alt man sier. Dere er selvfølgelig livvredde for at det kommer en poll. En poll er anonym, og da vedder jeg på at det er langt over 2 % (kanskje 60) som stemmer ja.

Uansett, jeg tviler på at de få ISDN-brukerne engang merker noen utrolig forskjell, litt større avatarer eller ikke.

Hmmm, lurer på hvem som egentlig overreagerer her... :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...