Gå til innhold

Hvorfor må avatarene være i bare 80 x 80 piksler?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Og bare 6 kb. Jeg mener, de som sitter på isdn og hva verre er kan jo bare slå de av. Synes 100 x 100, og max 20 kb hadde passet fint :)

Endret av INGaR
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går vel litt på å gi alle samme opplevelse (ISDN-brukere).

Selv synes jeg det er en perfekt størrelse, det er tross alt innholdet i postene som er det viktige, ikke halve skjermen av avatarer.

Skrevet

Enig med PoleCat her ja! Det er fryktelig irriterende å lese på et forum der de har hele sider med avatarer og bilder i signatru så en må lete seg fram til det de faktisk har skrevet!

Skrevet

QUOTE (Ueland @ 20/09/2004 : 09:21)
Gi meg _en_ eneste god grunn til at vi skal se ut som et juletrelys med signaturer som har 100x500 pixlers bilde og 100x100 pixlers animerte avatarer. :)

For å utnytte hele datamaskinens potensiale.

Skrevet (endret)

Nå tok jeg ett eneste søk på Google etter et animé-forum, og hva fikk jeg opp på førsteplass? En side som beskriver problemet så utrolig bra.

Behold the juletre: http://www.anime-forums.com/viewtopic.php?t=50361

Edit: for øvrig syns jeg personlig en avatar er noe man bruker for å kjenne igjen en bruker, så det at ISDN-folk bare kan slå grafikken av, er et dårlig argument.

Endret av psilocybe
Skrevet

Synes avataren generellt er en veldig fin funksjon fordi den rett og slett hjelper meg å kjenne igjen folk.

Jeg er også veldig fornøyd med hvordan det er idag (80x80, 6kb).

Skjønner derimot ikke hvorfor dere begynte å blande inn signaturen og bruke det som et argument mot trådstarter?

Uannsett, behold det som det er idag er min mening i hvert fall.

Skrevet

QUOTE (Blib @ 21/09/2004 : 11:54)
Tja, hva med å sette den opp til 150 da? Det er jo ikke sååå mye mer enn 125...

Håper dere tar poenget til meg og psil nå ;)

Ta heller og rund opp til 100. 80 blir for lite og 125 for mye. ;):p

• Opprett ny...