Gå til innhold

INFO: Webhosting, oversikt..


Marvil

Anbefalte innlegg

Irriterte meg over at de sperrer for Opera der, tror ikke den live support greien kan gjøre noe i det hele tatt. :hmm:

 

Please wait for a site operator to respond.

You are now chatting with 'Andreas'

you: Hello

Andreas: Thank you for using One.com 24/7 Interactive Online Support. My name is Andreas. How may I assist you?

you: I don't mean to be rude, but why does the webmail not support the Opera web browser?

Andreas: you can use the simple webmail

Andreas: have you tried doing that ?

you: No

you: But it worked now, I just had to mask it was Internet Explorer for One.com

you: To be honest it is a shame, it works fine so I don't understand why you block a web browser that is better than Internet Explorer.

Andreas: our advanced webmail does only function under IE 6+

you: It functions in Opera 9.20.

you: Hello?

Andreas: yes

Andreas: hold on

Andreas: which one? the advanced webmail is working under opera ?

you: Well I don't know if it is the advanced one

you: But I see it looks like software you install on your computer

you: And it shows up in a popup window

you: Is that the advanced one?

Andreas: yes that this the advanced

you: Then it works under Opera.

Andreas: if it works , then it is fine

you: Then why can you not remove the block for Opera?

Andreas: we can not guarantee that it will work 100 percent under opera

you: Have you tested it?

Andreas: tested what ?

you: Tested the web mail under Opera.

Andreas: i just told you many times , that advanced webmail wont work under Opera

you: But it does here, I have it on another tab.

Andreas: ok and i also told you that in such case, we can not guarantee you that it will work 100 Percent

Andreas: so i dont understand what block you want us to remove

you: In the browser header (if that is what it is called) it tells the web server something about the request, my resolution, my opera verision, my os and what web browser it is.

you: As default it naturally tells the web server it is Opera

you: But if it is neccesary I can tell Opera to tell the web server that it is for example Internet Explorer

Andreas: ok

you: When I try to access the webmail and it tells the web server it is Opera, I get an error message saying it will not work without Internet Explorer 6.0+.

Andreas: so what is your point ?

Andreas: what is you want me to do to help you ?

you: So I told Opera to tell the web server Opera is Internet Explorer

you: Hence I did not get the error message

you: And it works now.

you: So I don't see why you have the Opera block on, if it works fine.

Andreas: ok

Andreas: please send your concerns/suggestions to [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noen som har sjekket ut http://www.slicehost.com/

 

Er en uvirkelig tjeneste de tilbyr. VPS til $20 i måneden. Full access.

 

Distroer du kan velge mellom:

Ubuntu Dapper, CentOS 4.3, Gentoo (2006.1), Debian Etch and Fedora Core 6.

 

Bare installere, logge inn med root, og installere akkurat det du vil. Hvis det kræsjer, reinstall hele serveren gjennom et nettbasert kontrollpanel.

Endret av Go-Xian
Lenke til kommentar

Klarte ikke opprette tilkobling

 

Firefox klarte ikke å opprette en tilkobling til tjeneren på www.slicehost.com.

 

en uvirkelig tjeneste :tease:

 

Noen som har sjekket ut https://www.slicehost.com/

 

Er en uvirkelig tjeneste de tilbyr. VPS til $20 i måneden. Full access.

 

Distroer du kan velge mellom:

Ubuntu Dapper, CentOS 4.3, Gentoo (2006.1), Debian Etch and Fedora Core 6.

 

Bare installere, logge inn med root, og installere akkurat det du vil. Hvis det kræsjer, reinstall hele serveren gjennom et nettbasert kontrollpanel.

8715488[/snapback]

Lenke til kommentar

Surftown har store problemer med databaseserverne sine for tiden, og oppetiden er ikke noe å skryte av. Ikke viser de noen spesiell vilje til å rette opp i det heller, skylder bare på at mange deler samme server. Og at man kan oppgradere til bedriftsabonnement for å unngå problemene. Det eneste de har gjort for å bøte på ting er en restart av serverne sånn dann og vann, uten at det hjelper i det hele tatt.

 

Disse problemene har oppstått etter at den tråden du linker til ble opprettet.

Lenke til kommentar

Er Subsys en bra host? Jeg mener, er det billig i forhold til mange hosts? Har min personlige hjemmeside hos PowerHost og er fornøyd, men har lyst til å prøve litt forskjellige hosts, men i forhold til PH som har ca. 200 for et år ble jo Subsys litt dyrt (ca. 400). Men jeg syns kontrollpanelet til Subsys ser lettere ut - PH har cPanel, et kontrollpanel jeg egentlig ikke liker.

 

Hvis jeg tar Subsys så får jeg jo i tillegg muligheten til å lære meg sånn der Ruby on Rails. Sånn sett syns jeg Subsys høres best ut, kanskje jeg skal velge de, eller hva vil passe meg tror dere? (Si ifra hvis dere må vite mer)

 

Edit:

Åssen er betalingen på Subsys? Åssen betaler man mener jeg.

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale aiso.net. Jeg har snakket med de i et par timer totalt _uten_ å ha bestilt. De er veldig hyggelige. Dette er folk som lar deg få litt personlig preg på siden, de hjelper deg med alt. Ellers er de konkuransedyktige ifht pris/båndbredde/plss.

 

For eksempel om du bruker med båndbredde enn normalt (f.eks 5gb) bryr de seg ikke. Blir det enda mer sender de en e-post som sier "Hey what's going on? You better stop using that much bandwidth, or we'll have to charge you.

 

En annen ting er dette.Jeg ville ha støtte for "WHOIS-privacy", det skulle fyren ordne. Han skulle personlig se etter min ordre og sette det opp for meg.

 

Skikkelige profesjonelle karer, og et pluss er at de er miljøvennlige. Jeg kommer til å velge de når sitronbloggen.net løper ut. Skal gi flere erfaringer senere om de, men så langt er jeg imponert over kundeservicen.

Lenke til kommentar

WHOIS-privacy er standard på subsys - hvis du ikke ber om noe annet.

 

Anders-Moen: Subsys er veldig bra, og kontrollpanelet er også veldig bra, nesten like funksjonelt som dreamhost sitt. Hvis du har lyst å holde på med Ruby On Rails, så vet jeg ikke om andre alternativer i Norge. Tviler på at det er noen andre som støtter RoR og Django.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...